Beyond: Two Souls

Robot
Beyond: Two Souls

Med Beyond lever David Cage ut sina visioner ett steg längre än i Heavy Rain. Two Souls är stjärnspäckat, har mer interaktion och kilar stadigt med det övernaturliga. Men är det här spelbranschens framtid?

#beyond-two-souls, #heavy-rain, #sony, #quantic-dream, #dragons-lair, #journey, #unfinished-swan


FM-guru
F.d. Sisyr
Beyond: Two Souls

Om de ändå släppte det till PC, för någon konsoll (förutom Nintendo 64, då!) äger jag inte.

Medlem
Medlem

Kan vara den tråkigaste trailern jag sett på länge... och innan folk börjar gnälla så snälla DET ÄR MIN EGEN ÅSIKT!


signatur

The spiders won,t find us here.

Medlem

För er som inte gjort det, gå ihop en grupp kompisar och kör ett sådant här spel ända till slutet i samma veva. Jag och mina vänner har gjort det med båda Heavy Rain och Catherine och jag kan säga att det har varit några otroligt härliga nätter. Som att se en 9 timmar lång film och vara underhållen hela vägen.

Medlem

Detta kommer nog inte släppas till pc, men med tanke på hur mycket jag tyckte om farenheit skulle nog detta spelet falla mig i smaken

Medlem

Jag blir alltid sur på ps3 exklusivitet så fort Quantic Dreams och Naughty Dog släpper nya spel


signatur

Game long and prosper

Medlem

Sony är inne på helt rätt spår, det är så här man ska göra om man vill att nästa konsol ska sälja (till skillnad mot Microsoft som inte verkar fatta att deras core fans är A och O) satsa på egna spel och inte bara förlita sig på andra utgivare. Visst det är en stor risk att satsa på nya IP men jag tror samtidigt att detta kan komma att löna sig rejält om det är bra.

Medlem
Skrivet av SkullJoke:

Kan vara den tråkigaste trailern jag sett på länge... och innan folk börjar gnälla så snälla DET ÄR MIN EGEN ÅSIKT!

Håll din knas åsikt för dig själv O.o

Medlem
Skrivet av Gurkburk92:
Skrivet av SkullJoke:

Kan vara den tråkigaste trailern jag sett på länge... och innan folk börjar gnälla så snälla DET ÄR MIN EGEN ÅSIKT!

Håll din knas åsikt för dig själv O.o

Icke!


signatur

The spiders won,t find us here.

Medlem

Gillar inte Ellen Page, men ser fram emot spelet ändå

Medlem

Ser ut som en tråkig film

1
Skriv svar