Nytt batteri till 3DS?

Medlem
Nytt batteri till 3DS?

Tjena, äger ett 3DS och är lite smått less på batteritiden, vad är den högsta Mah man kan få få tag på av samma storlek som orginal batteriet, och var kan man köpa ett? Har bara hittat ett 1300 Mah hittils.

Medlem

Värt att göra 10 identiska trådar? eller är det förmodligen så att fz krånglar igen?

Medlem
Skrivet av raefzm88:

Värt att göra 10 identiska trådar? eller är det förmodligen så att fz krånglar igen?

Man måste ju få upp antalet inlägg man har skrivit för att få tillräcklig cred.

Medlem

När jag lade ut tråden i natt så dök den aldrig upp, för mig i vilket fall så postade den igen, fast inget hände, var inte meningen att spama.

Medlem

Sajten är lite off just nu, så det blev fel. Men det är rensat!


signatur

Videomupp

Medlem

Inte för att jag är någon expert på N3DS men tror det kan bli svårt att hitta något batteri i orginalstorleken som gör någon större skillnad då det här mycket större batteriet bara dubblar tiden.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem
Skrivet av Parzec:

Det här mycket större batteriet bara dubblar tiden.

Blir nog kanske till o köpa en 12 volts bil-laddare i så fall. :/

Medlem

Har själv ett Nyko batteri till min 3DS, köpte det här http://console.se/3ds/batterierochladdare/3dsnykochargestatio...

Tycker att batteritiden känns mer än fördubblad och den blir nästan skönare att hålla i med det nya batteriet.

Medlem

Hur funkar de där? Sätter man DSen bara i den så är den ikopplad eller måste man koppla ut originalbatteriet först?


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av WildThing:

Hur funkar de där? Sätter man DSen bara i den så är den ikopplad eller måste man koppla ut originalbatteriet först?

Du skruvar loss bakplattan och tar ut det gamla batteriet, Nyko- batteriet ersätter båse batteriplatsen och bakplattan. Jätteenkelt att montera, skruvmejsel medföljer dessutom. När du har Nyko batteriet så kan du inte använda original-chargestandet men det medföljer ju ett nytt som fungerar med det nya batteriet

1
Skriv svar