Dishonored till pc slipper konsolgränssnitt

Robot
Dishonored till pc slipper konsolgränssnitt

Arkane Studios är medvetna om pc-spelarnas standarder och utlovar funktionalitet som passar alla oberoende av preferenser.

#dishonored, #arkane-studios


Dishonored till pc slipper konsolgränssnitt

For realsies? Nu vill jag se lite bilder med ordentlig FOV!

Medlem
Medlem

Hurra äntligen ett konsolfritt spel


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

Nu vill man också ha några konkreta bevis, har hört detta förut men kan säga att man har blivit väldigt dragen bakom ryggen.

Medlem
Medlem

Vet inte om man borde säga att detta är "bra", det borde tamefan vara en självklarhet.

Medlem

Mer sånt, kanske dags att börja forska om spelet och se om det är något av intresse.

I love those guys.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Bara en vänlig varning har inte vi hört detta förut, wink wink=P

Medlem

Wohoo! Ett gränssnitt anpassat för den plattform det skall användas på. Det är bra men samtidigt sorgligt att det inte är en självklarhet.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Får vänta o se. Jag har lite förhoppningar men jag vill inte bli besviken igen. Men det är bra att dem vet om att PC är otroligt mycket mer olik än consoler.


signatur

Idono. That's me!

Medlem

så länge PC versionen har stöd för handkontroll är jag nöjd

Medlem

Ser ut som Bioshock i victorianskt britisk stil.. Ser riktigt bra ut. Kanske något att spela medan man väntar på BS:Infinite?

phi
Medlem

Det har vi aldrig hört förr.

Skrivet av Typhor:

så länge PC versionen har stöd för handkontroll är jag nöjd

Wait, what? Handkontroll till ett FPS-spel på PC?

Medlem
Skrivet av phi:

Det har vi aldrig hört förr.

Skrivet av Typhor:

så länge PC versionen har stöd för handkontroll är jag nöjd

Wait, what? Handkontroll till ett FPS-spel på PC?

skulle aldrig komma på tanken att röra ett FPS med mus+tangentbord

Medlem
Skrivet av phi:

Det har vi aldrig hört förr.

Skrivet av Typhor:

så länge PC versionen har stöd för handkontroll är jag nöjd

Wait, what? Handkontroll till ett FPS-spel på PC?

Spelar också med handkontroll till PC. Tycker det känns bättre än mus och tangentbord.

phi
Medlem
Skrivet av Typhor:

skulle aldrig komma på tanken att röra ett FPS med mus+tangentbord

Skrivet av White:

Spelar också med handkontroll till PC. Tycker det känns bättre än mus och tangentbord.

Herrejösses. Vad är det som håller på att hända med dagens gamers egentligen?

Missförstå mig inte nu, jag absolut ingen PC fanboy utan spelar så gott som uteslutet på konsol idagsläget men jag skulle aldrig få för mig att spela ett FPS-spel med handkontroll på PC. Men jag antar att ni inte syftar på multiplayer i så fall?

Medlem
Skrivet av phi:
Skrivet av Typhor:

skulle aldrig komma på tanken att röra ett FPS med mus+tangentbord

Skrivet av White:

Spelar också med handkontroll till PC. Tycker det känns bättre än mus och tangentbord.

Herrejösses. Vad är det som håller på att hända med dagens gamers egentligen?

Missförstå mig inte nu, jag absolut ingen PC fanboy utan spelar så gott som uteslutet på konsol idagsläget men jag skulle aldrig få för mig att spela ett FPS-spel med handkontroll på PC. Men jag antar att ni inte syftar på multiplayer i så fall?

Chilla. Each to his own. Tycker du bättre om att spela med mus och tangentbord så för all del spela med det. Varför måste dy bry dig om vad hur andra människor spelar sina spel egentligen?

Medlem
Skrivet av phi:
Skrivet av Typhor:

skulle aldrig komma på tanken att röra ett FPS med mus+tangentbord

Skrivet av White:

Spelar också med handkontroll till PC. Tycker det känns bättre än mus och tangentbord.

Herrejösses. Vad är det som håller på att hända med dagens gamers egentligen?

Missförstå mig inte nu, jag absolut ingen PC fanboy utan spelar så gott som uteslutet på konsol idagsläget men jag skulle aldrig få för mig att spela ett FPS-spel med handkontroll på PC. Men jag antar att ni inte syftar på multiplayer i så fall?

givetvis har man handkontrollen till multiplayer, det är ju då sköna kontroller behövs som mest

phi
Medlem
Skrivet av White:

Chilla. Each to his own. Tycker du bättre om att spela med mus och tangentbord så för all del spela med det. Varför måste dy bry dig om vad hur andra människor spelar sina spel egentligen?

Nej, jag bryr mig inte utan jag är mest bara fascinerad över att man medvetet vill handikappa sig själv. Men precis som du säger "each to his own". Kör hårt.

Medlem

"de ska säkerställa att det fungerar utifrån vilken plattform vardera spelare vill hänge sig till."

Dessa rader borde skickas som viktigt PM till alla utvecklare/programmerare utan dröjsmål som arbetsregel nr 1.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

1
Skriv svar