Besvikna Diablo III-spelare får pengarna tillbaka

Robot
Besvikna Diablo III-spelare får pengarna tillbaka

Blizzard avslöjar att sydkoreanska Diablo III-lirare kommer erbjudas pengarna tillbaka, efter att de fått landets regering på halsen.

#diablo-iii, #blizzard


Medlem
Besvikna Diablo III-spelare får pengarna tillbaka

Bra gjort av Blizzard ^^

Medlem
Medlem
Medlem

Skulle absolut vilja ha samma möjligheter här, vi kanske har det, jag har ingen koll men jag kände att jag köpte en produkt där jag uppfyllde alla krav, dvs pc spec och internetuppkoppling men produkten gjorde inte det. Man kan snacka om serverproblem i oändlighet men det är min åsikt iaf, har man köpt något som inte fungerar så borde man kunna få pengarna tillbaka.

Medlem

Med tanke på hur sjukt mycket pengar de lär tjäna tack vare Real Money Auction House är det knappast något problem för dem att betala tillbaka.

Medlem

Och varför bara de som är under lvl 40?!

Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:

Och varför bara de som är under lvl 40?!

För att om man är över level 40 har man uppenbarligen fått tillgång till spelet?

Medlem

Jag antar att de som reklamerar inte kommer ha tillgång till produkten sen?

Inaktiv

Gott mos! Hade jag själv haft möjligheten att få pengarna tillbaks hade jag lätt tagit den.
Inte för serverstrulet utan för att det för min egna hööögst personliga åsikt ni fanboys där ute är ett lagom tråkigt spel.

Inaktiv

Mycket billgare för blizzard att göra så här än att slippa gå vidare med det här och stå för enorma summor med kostnader. Bra för båda parterna!

Medlem

Bra gjort.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Så ska det se ut.

Medlem

ja tack ge mig mina pengar tebax.


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem
Skrivet av showerguy:

Mycket billgare för blizzard att göra så här än att slippa gå vidare med det här och stå för enorma summor med kostnader. Bra för båda parterna!

Vilka kostnader hade blizz haft om dom hade "gått vidare" med detta, som dom inte har nu? En del av de fel som har uppkommit skall vara fixade och de skall förhoppningsvis fixa resterade också. Så jag vet inte vilka kostnader som dom kommer undgå i och med detta.

Hur som helst så är det naturligtsvis bra, hoppas den möjligheten kommer till alla andra spelare också.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv
Skrivet av conthox:
Skrivet av showerguy:

Mycket billgare för blizzard att göra så här än att slippa gå vidare med det här och stå för enorma summor med kostnader. Bra för båda parterna!

Vilka kostnader hade blizz haft om dom hade "gått vidare" med detta, som dom inte har nu? En del av de fel som har uppkommit skall vara fixade och de skall förhoppningsvis fixa resterade också. Så jag vet inte vilka kostnader som dom kommer undgå i och med detta.

Hur som helst så är det naturligtsvis bra, hoppas den möjligheten kommer till alla andra spelare också.

Jag menar om inte Blizzard hade gått med på Fair Trade-kommissionens villkor så hade man väl blivit tvungen att gå vidare med rättsliga åtgärder där det kostar pengar om dom ska bråka om spelarna ska ha tillbaka pengarna eller inte.

Medlem

Fan vad barnsligt, alltså att förvänta sig att produkten ska fungera 100% felfritt vid en så stor lansering är absurt.

Fjanterier är vad det är, väntade man 2-3 dagar sen funkade spelet prima så lägg ner tramset.

Skrivet av zauii89:

Fan vad barnsligt, alltså att förvänta sig att produkten ska fungera 100% felfritt vid en så stor lansering är absurt.

Fjanterier är vad det är, väntade man 2-3 dagar sen funkade spelet prima så lägg ner tramset.

Jämför Diablo 2 och Diablo 3. Inget DRM för att kö ett SP-spel i Diablo 2, men såååååklart ett stort fett DRM i Diablo 3.

Medlem
Skrivet av zauii89:

Fan vad barnsligt, alltså att förvänta sig att produkten ska fungera 100% felfritt vid en så stor lansering är absurt.

Fjanterier är vad det är, väntade man 2-3 dagar sen funkade spelet prima så lägg ner tramset.

Can I get an amen?

Medlem

seriöst?.. vart e spel branschen på väg?..

jaja.. köpt spel är ett köpt spel..


signatur

//Peace out

Medlem

Som zauii89 sa, är man inte född igår så förstår man att det blir problem på releasedag/patchdag


signatur
Medlem
Skrivet av pierreB:

Som zauii89 sa, är man inte född igår så förstår man att det blir problem på releasedag/patchdag

Men som många andra sagt: visst, en del problem kan man stå ut med och är helt förståeligt. Men det har varit för mycket med D3.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Jag vill också ha mina pengar tillbaka!

Är så grymt besviken på spelet så det finns inte ord för det
och då har jag varit en blizzard-nörd sedan snes titlarna^^
Diablo serien har varit den jag har diggat mest desutom.. well well..

Medlem
Skrivet av LoyalCrystalean:
Skrivet av zauii89:

Fan vad barnsligt, alltså att förvänta sig att produkten ska fungera 100% felfritt vid en så stor lansering är absurt.

Fjanterier är vad det är, väntade man 2-3 dagar sen funkade spelet prima så lägg ner tramset.

Jämför Diablo 2 och Diablo 3. Inget DRM för att kö ett SP-spel i Diablo 2, men såååååklart ett stort fett DRM i Diablo 3.

Dessutom är systemkraven mycket högre i D3 än i tvåan! (grinar högljutt)

Även om D3 inte riktigt levt upp till mina förväntningar så är det fortfarande3 ett kul spel, och jag ångrar inte att jag köpte det. Helt klart oväntat mycket strul vid starten, och veckorna som fäljde, även om mina minskade rejält efter någon vecka. Trist, visst, men något som dom naturligtvis göt allt för att fixa så fort som möjligt.
Det enda jag riktigt stör mig på är väl i såfall de låga itemdroppen. Vet inte vem som kläckte iden att man skulle göra moroten nästan löjligt ovanlig.

1
Skriv svar