World of Warcraft som Monopol-spel ute nu

Robot
World of Warcraft som Monopol-spel ute nu

Vem behöver Norrmalmstorg när man kan köpa hela Azeroth?

#world-of-warcraft, #blizzard


Medlem
World of Warcraft som Monopol-spel ute nu

Haha


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

Ah shit! Måste skaffas även om jag har ett vanligt monopol. Dock var det lite dyrt för ett brädspel :S

Medlem
Skrivet av helium9100:

Ah shit! Måste skaffas även om jag har ett vanligt monopol. Dock var det lite dyrt för ett brädspel :S

300kr för dyrt för att vara ett brädspel?? finss många bra och värda brädspel som kåstar 500-1300kr så 300kr är inte så mycket då.


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem
Inaktiv

Kan man inte bara ta det gamla monopolet och göra om istället?

Medlem

signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Bra ha att vid strömavbrott. :3


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem

Då det inte finns på europeiska shopen än så måste man beställa från den amerikanska och då tillkommer det 49.68 USD i frakt... nice!

Medlem

Hehe ja varför inte?

Medlem
Skrivet av morfin91:
Skrivet av helium9100:

Ah shit! Måste skaffas även om jag har ett vanligt monopol. Dock var det lite dyrt för ett brädspel :S

300kr för dyrt för att vara ett brädspel?? finss många bra och värda brädspel som kåstar 500-1300kr så 300kr är inte så mycket då.

håller med kolla bara Talisman... 700:- + expansioner... kommer inte ihåg men finns typ 7 expansioner eller nått å de ligger också på ca 700:- st ungefär

idag får man knappt varesig datorspel eller brädspel för under 500:- i princip alla spel ligger bortåt 500:- eller mer om man inte tittar på barnspel som yatzy eller nått.

Medlem

Undra hur många miljoner varianter utav monopol det finns?

Sen måste det bli lite weird stämning...
*drömmer sig bort till en familjemiddag*
Stora syster - Ska vi ta och spela en runda monopol?
*alla i familjen skriker jaaa!"
Lille bror: - Jag vill vara stöveln!
Stora Syster: - Jag vill vara strykjärnet!
Farfar: - Båten, det är jag!
Nörden: - Nä, nu ska vi se vad jag kan plocka fram ur garderoben. Har World of Warcraft-monopolet liggandes. Så farfar, du kommer vara en paladin Night Elf lvl 76!
Syrran, du blir en Furbolg!

Inaktiv

En polare köpte ett ac/dc monopol som var riktigt läckert,

detta är ju ett bra sätt att sälja mer brädspel, har själv ett vanligt monopol, men skulle gärna köpa ett nytt som har ett najs tema.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem

även fast jag slutat med wow och inte alls gillar spelet längre så skulle det där faktiskt kunna vara kul, monopol är ju lite sönderspelar och egentligen inget speciellt längre. undra vart man kan köpa ?

Medlem
1
Skriv svar