Bevis på att Xbox 720-ryktena stämmer

Medlem

Tycker också att spelupplevelsen blir bättre på konsol men smaken är ju som baken.

Medlem

Det är enkelt att koppla en PC med trådlös mus och tangentbord eller t o m 360 kontroll till en stor LCD eller projektor.
Dessutom så kan man få bättre prestanda, man kan modda osv.
Konsoler är fortfarande "crippled" PCs.

Medlem
Skrivet av zhrooms:
Skrivet av Pretorian24:

Men lägg ner. Vad är det för fördel med att man kan "göra mer" med en PC om man endast är ute efter att spela? Så här ska spel spelas som hemma hos mig på 110"!

*Skakar på huvudet*

3st 24" Skärmar, äkta 5.1 Headset (8 Högtalare) till Creative X-Fi Titanium Fatal1ty Pro ljudkort

http://www.sweclockers.com/image/gallery/2011/10/26/53.jpg?t=...

10 gånger mer spelupplevelse än ditt ****

Jag vet inte ja. Jag har aldrig varit ett fan av dessa skarvar som man får när man har flera skärmar, sen använder jag inte min dator till enbart spel och vill inte att det ska se ut som en lekhörna på mitt skrivbord. Så jag föredrar en stor bild framför tre små. Dock är det ju inget som säger att man inte kan lira på en projektor med en PC.

Medlem

Trots att jag föredrar konsoler så måste jag hålla med om att pc är ett bättre format och betydligt mer flexibelt.
Men där konsoler skiner starkt är alla exklusiva titlar som inte släpps på pc, vilket får mig att älska att spela på konsol.
Jag älskar brutal grafik men det är inte allt.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av zhrooms:
Skrivet av Pretorian24:

Men lägg ner. Vad är det för fördel med att man kan "göra mer" med en PC om man endast är ute efter att spela? Så här ska spel spelas som hemma hos mig på 110"!

*Skakar på huvudet*

3st 24" Skärmar, äkta 5.1 Headset (8 Högtalare) till Creative X-Fi Titanium Fatal1ty Pro ljudkort

http://www.sweclockers.com/image/gallery/2011/10/26/53.jpg?t=...

10 gånger mer spelupplevelse än ditt ****

Jag vet inte ja. Jag har aldrig varit ett fan av dessa skarvar som man får när man har flera skärmar, sen använder jag inte min dator till enbart spel och vill inte att det ska se ut som en lekhörna på mitt skrivbord. Så jag föredrar en stor bild framför tre små. Dock är det ju inget som säger att man inte kan lira på en projektor med en PC.

Håller med.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av zhrooms:
Skrivet av Pretorian24:

Men lägg ner. Vad är det för fördel med att man kan "göra mer" med en PC om man endast är ute efter att spela? Så här ska spel spelas som hemma hos mig på 110"!

*Skakar på huvudet*

3st 24" Skärmar, äkta 5.1 Headset (8 Högtalare) till Creative X-Fi Titanium Fatal1ty Pro ljudkort

http://www.sweclockers.com/image/gallery/2011/10/26/53.jpg?t=...

10 gånger mer spelupplevelse än ditt ****

se inte så bekvämt ut om man vill ha ett par kalla och popcorn när man lira.

Äsch, har inte tid att småäta och smygsupa när man är helt uppslukad av inlevelsen i ett spel.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

hur än man vrider och vänder på det så kommer det komma en ny xbox och en ny playstation tidsfråga.......


signatur

Honour may not win power, but it wins respect. And respect earns power.
(Ishida Mitsunari)

Medlem
Skrivet av Tootzi:

Kommer bli en intressant dag på jobbet för herr Nauren Kachroo idag

Det var förmodligen uppgjort dock.

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av zhrooms:
Skrivet av Pretorian24:

Men lägg ner. Vad är det för fördel med att man kan "göra mer" med en PC om man endast är ute efter att spela? Så här ska spel spelas som hemma hos mig på 110"!

*Skakar på huvudet*

3st 24" Skärmar, äkta 5.1 Headset (8 Högtalare) till Creative X-Fi Titanium Fatal1ty Pro ljudkort

http://www.sweclockers.com/image/gallery/2011/10/26/53.jpg?t=...

10 gånger mer spelupplevelse än ditt ****

Jag vet inte ja. Jag har aldrig varit ett fan av dessa skarvar som man får när man har flera skärmar, sen använder jag inte min dator till enbart spel och vill inte att det ska se ut som en lekhörna på mitt skrivbord. Så jag föredrar en stor bild framför tre små. Dock är det ju inget som säger att man inte kan lira på en projektor med en PC.

Folk som dig nöjer sig med en upplösning på 720p och en jättestor tv. Problemet med dom stora tv-apparaterna är input-lag och det är svårt att komma ifrån det när det kommer till större apparater eller monitorer i övrigt, sen som jag sa så blir upplösningen kass om man skulle ha en stor istället för 3 små.

Tro mig, det finns anledningar till varför folk väljer 3 "små" före 1 stor.

123
Skriv svar