Orcs Must Die! 2 har releasedatum

Robot
Orcs Must Die! 2 har releasedatum

Den 30 juni kan du slakta orcher i tusental. Dock inte om du är en Playstation-spelare.

#orcs-must-die, #orcs-must-die-2


Medlem
Orcs Must Die! 2 har releasedatum

Nice, diggade ettan ska definitivt köpa denna.

Inaktiv

Jag med! Oväntat kul towerdefence! Ska vara någon bonus för oss som har ettan på steam också.
Längtar, måste bara ha någon att köra coop med.

Medlem

Nice, hoppas bara dem nerfar melee vapen (om det nu finns) 1:an för mig slutade i att jag bara stod med svärdet framför en dörr och spammade Vänster klick tills jag van.


signatur

Rwa?

Medlem

Jag tycker att det skulle ha varit ett häftigare namn om de hade valt t.ex. "Ogres must die 2"

Medlem

Ooh! Ettan är himla underhållande. Detta blir ett köp.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Ooh! Ettan är himla underhållande. Detta blir ett köp.

Ja!.. Men hoppas på en bättre sista nivå. Den var typ tråkigast i hela spelet. Inte mycket vidare taktik alls och hade en väldigt sur eftersmak efter att jag hade klarat spelet =P

Medlem

kommer definitivt köpas! Köpte ettan för ett par dar sen på steam.. Klart värt slantarna!

Medlem

Coop - Precis vad jag saknade i ettan!

Medlem
Skrivet av DAoG:
Skrivet av Tybalt:

Ooh! Ettan är himla underhållande. Detta blir ett köp.

Ja!.. Men hoppas på en bättre sista nivå. Den var typ tråkigast i hela spelet. Inte mycket vidare taktik alls och hade en väldigt sur eftersmak efter att jag hade klarat spelet =P

Öh.. klara spelet? Det gör man rätt snabbt. Det handlar ju rätt mycket om att förbättra sin "high score".


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Ish
Medlem

Har var enda achievement upplåst till det första spelet. Lär inte spela detta mindre


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av DAoG:
Skrivet av Tybalt:

Ooh! Ettan är himla underhållande. Detta blir ett köp.

Ja!.. Men hoppas på en bättre sista nivå. Den var typ tråkigast i hela spelet. Inte mycket vidare taktik alls och hade en väldigt sur eftersmak efter att jag hade klarat spelet =P

Öh.. klara spelet? Det gör man rätt snabbt. Det handlar ju rätt mycket om att förbättra sin "high score".

Jo givetvis! Men sista nivån kommer jag aldrig röra igen!
Offtopic: Du var inte medlem på swebits förut? tycker att jag känner igen ditt namn.

Medlem

Äntligen coop!

Medlem
Skrivet av DAoG:
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av DAoG:
Skrivet av Tybalt:

Ooh! Ettan är himla underhållande. Detta blir ett köp.

Ja!.. Men hoppas på en bättre sista nivå. Den var typ tråkigast i hela spelet. Inte mycket vidare taktik alls och hade en väldigt sur eftersmak efter att jag hade klarat spelet =P

Öh.. klara spelet? Det gör man rätt snabbt. Det handlar ju rätt mycket om att förbättra sin "high score".

Jo givetvis! Men sista nivån kommer jag aldrig röra igen!
Offtopic: Du var inte medlem på swebits förut? tycker att jag känner igen ditt namn.

Swebit? NEj har aldrig varit där.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Trevligt, blir ett köp. Som sagt coop tillför rejält mervärde. Enda problemet är ju att Torchlight 2 kommer snart också samt Diablo 3 känner jag mig inte helt klar med ännu. Blir svårt att hinna med allt. Nåja, får ta lite från sömn-kontot för att hinna

1
Skriv svar