Automatisk Förnyelse...

Medlem
Automatisk Förnyelse...

Hur stänger jag av den automatiska förnyelse av min guld prenumeration som dom drar varje månad från mitt kort?

Kan jag radera mitt kort nu när jag betalt utan att det händer nåt med månaden jag betalt för?

Jag vill kunna köpa guld lite då och då istället för varje månad, jag sitter nämligen inte ofta och spelar live längre.

Hittade det här Turn off auto mend det funkade inte speciellt bra för jag kan inte ändra nåt där.


signatur

Illiud Latine dici non potest!

Medlem

1. Om det inte funkar via sidan är det bara ringa till supporten o fixa.

2. Det borde gå ja, men du måste även avsluta guld, annars så LÅSER dom ditt konto nästa gång det skulle dragits pengar. (tills du betalat)


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Så jag ska behöva ringa varje gång jag vill säga upp mitt guld?


signatur

Illiud Latine dici non potest!

Medlem

I deras forum står det att det är det ENDA sättet att säga upp din automatiska prenumeration. Eller i alla fall de enda sättet för oss svenskar...


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem
Skrivet av General_Toxer:

Så jag ska behöva ringa varje gång jag vill säga upp mitt guld?

Köp inte en månad i taget då? Problem solved.

Medlem
Skrivet av Thumba:

I deras forum står det att det är det ENDA sättet att säga upp din automatiska prenumeration. Eller i alla fall de enda sättet för oss svenskar...

Det är rätt ruttet men det är bara att gilla läget antar jag.

Skrivet av Geetcher:

Köp inte en månad i taget då? Problem solved.

Dum jag är,
jag kan ju lika gärna köpa för ett år och sen låta mitt live ligga 8-9 månader oanvänt, det känns ju nödvändigt.


signatur

Illiud Latine dici non potest!

Medlem

Japp, det är riktigt dåligt att man ska behöva ringa in för att avbryta live.

Istället för att för att köpa ett år tror jag man kan köpa 3 månader live kort.

1
Skriv svar