Hjälp med ME2 på svåraste (spoilers)

Inaktiv
Hjälp med ME2 på svåraste (spoilers)

Helloj mina kära Mass effect 2 fans.

Försöker klara spelet på svåraste nu men har fastnat i collectorskeppet när man undersöker det för första gången. Jag är på plattformarna då man precis fått redan på att det är en fälla.

Har försökt hur många gånger som helst nu men lyckas aldrig. Är lvl 30 och vanguard. Så harbringer tar över någon är det typ kört eftersom han kastar energibollar som gör att jag slungas ut från skydde jag är bakom och när jag inte kan göra något blir jag sönder skuten på 2 sekunder.

Hur sjutton har ni andra klarat det? Det här är andra gånger jag fastnar här. Försökte ta achievementet en gång tidigare men blev trött efter två timmar och bytte svårighetsgrad.

Några tips på vad man kan göra? Jag ser inga möjligheter i det.


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

Känner igen mig där. Jag fastnade också där på Insanity ett tag men klarade det för någon dag sedan.

Tips 1: En sak som jag inte visste om just då var att man kan undvika energibollarna. Beordra dina två squadmates att ta skydd på kanterna av skyddet som ser ut så här på plattformen du står på: \_/, och du ska ta skydd i mitten. Du måste röra på dig i sidled hela tiden när en energiboll är påväg mot dig. Då brukar man, oftast, undvika att bli kastad bort från skyddet.

Tips 2: En annan grej som du ska tänka på är att slänga alla krafter du och dina squadmates har så ofta det bara går på fienden.

Tips 3: Försök att döda alla "normala" Collectors INNAN du dödar Harbringer så att han inte kan ta kontroll över någon annan Collector när han har dött.

Tips 4: Skada Harbringern så mycket det bara går då han håller på att ta kontroll över en Collector och svävar upp i luften och lyser.

Tips 5: Prioritera de blåa artillerien sist.

Lycka till nu! Du kommer att klara det


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

jo har givit order åt mina sq m8 att ta skydd mm men ändå dött. Däremot har jag inte rört mig i sidled ska ta och testa det


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Youtube-proffs

Hur gick det?


signatur

Calle säger att jag är influencer

Inaktiv
Skrivet av Polish:

Hur gick det?

Hahaha tro det eller ej men har fortfarande inte kommit förbi det.

Använder det elektriskavapnet så de dör ganska fort och det sprider sig men lyckas ändå inte klara det.

Helt hopplöst :\


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

1
Skriv svar