XBOX PROTOTYP/UTVECKLINGS KIT

Inaktiv
XBOX PROTOTYP/UTVECKLINGS KIT

Ja är såhär att jag har en XBOX PROTOTYP/ UTVECKLINGS KIT.

Och undrar faktiskt vad den kan vara värd?

Skillnaden mot original är att den är lite högre, har usb portar samt några andra, man kan se HD filmer och spela på xbox live gratis samt testa lite beta spel och där är ingen gräns på hur stor hårddisk man kan ha osv.

http://www.tradera.com/XBOX-PROTOTYPE-Finns-troligtvis-bara-d...

Vet där är lite felstavning på auktionsannonsen men var stressad.

tackar som sagt för alla svar, vet inte om där finns ett ställe man kan värdera sådana här saker.

Medlem

Grymt! har inte sett en sådan. Det finns grymma funktioner på den som inte den originala versionen har. Men nu också så kan man ju inte spela Live på vanliga Xbox, så då betyder det ju även att denna inte funkar att logga in på Live med heller.

Men jag skulle vilja säga iallafall att den är värd mer (om inte mycket?) än originalet. Lite synd ifall du får den såld för under eller ungefärligt samma pris som vanliga.

Medlem

Hoppas innerligt att du får en skaplig slant för denna, mycket trevlig pjäs.

Medlem

Släng ut den på ebay i usa, trust me, mucho dinero ^^

Medlem

Du är medveten att du enligt svensklag är skyldig att sälja den för det priset som auktionen slutar på och kan teoretiskt sätt bli polisanmäld om du helt plötsligt får för dig att sälja den någon annanstans?

Medlem

Fast man kan ju alltid göra en användare till och bjuda extremt över alla andra. (Köpa den själv) på så vis hålls allt lagligt. tror jag... :/


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

1
Skriv svar