Xbox med posten idag. Rekomendationer.

Mee
Medlem
Xbox med posten idag. Rekomendationer.

I dag kommer xboxen med posten.

Jag har köppt

Red Dead Redemption
Alan Wake
Forza 3
Gears 1+2 (mest för att de va skitbilliga)
Batman - Arkham Asylum
Fable 2

Jag inser att jag har mycket att lira men skulle ändå villja ha lite tipps om fler spel att skaffa både på skiva och på marketplace saken i xboxen.

Jag äger en PS3 så de flesta bra spel som finns på den har jag nog redan lirat så spel som finns på båda maskinerna behöver ni kanske inte tippsa om.

Jag har testat Halo och de spelen är inte riktigt för mig och sportspel avskyr jag. Utöver det så funkar nog nästan allt.

Till en början vill jag nog hälst slippa betala för online så solo spel är det som känns mest aktuellt.

Tack på förhand.

Edit: Har blivit rekomenderad Shadow Complex av rätt många kompisar så den blir det nog att man skaffar.

Medlem

Jepp, Shadow Complex e riktigt bra.

Många kommer nog rekommendera Mass Effect 1 o 2, jag tycker dom är bra storymässigt (episk story) men gameplaymässigt gillar jag dom inte riktigt.

Några multiformatare som om du inte redan har till ps3 (eller PC i vissa fall) e värda o kolla in:

1. Saints Row 2. Lite gammalt nu, men det är vad GTA 4 BORDE varit.

2. Borderlands. LOOOT.. och pangande förstås, men lootet e kung :D, Kul i SP, ännu kuligare i MP

3. Battlefield: Bad Company 2. Om du nån gång vill spela Multiplayer så är det för tillfället den bästa "realistiska" teambaserade multiplayershootern.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Mee
Medlem

Mass Effect 1 o 2 har jag på PC och de var bra tyckte jag.
Saints Row 2 har jag på ps3, det e grymt=).
Borderlands får jag kolla upp om det är något för mig, låter helt klart intresant.

BFBC2 Har jag på PC, Föredrar shooters på PC om de finns där.

Tack så mycket för tippsen.

Inaktiv

Gillar du bilspel så är ju Project Gotham racing spelen bra,
finns än sålänge 2 stycken på 360, och dom har nu några år på nacken så du lär kunna köpa dom för typ 100 spänn per styck,
kanske ännu billigare om du hittar dom.

Bioshock 1 och 2 är fina dom med.

Medlem

Ladda ner Condemned om du gillar skräck. Ettan är bäst, ta inte tvåan bara för att.

Mirrors edge om du inte spelat till PS3 är ett måste.

Left 4 dead 2 om du spelar online mycket.

Men de spel du redan har är fan A-klass.

Medlem

Halo 3 helt klart! Ett måste enligt mig, om du tänker spela över LIVE dvs

Inaktiv

Halo wars är lätt bästa RTS spelet på konsol med superba kontroller. Endwar är grymt bra t krysslådan med, mycket bättre än den usla PC verren.

Annars måste jag säga att du införskaffat en bra samling med spel redan där ju!!

Dock bör du skaffa dig guldmedlemskap och lira online.....klockrent på krysslådan.
Har lirat lite på min PS3 nu och den är verkligen inte lika onlinevänlig, men det kommer nog imorgon när sånny har sin presskonferens (ryktet säger ju att de ska announca en betaltjänst).

Medlem

2 Nya bilspel som är lite udda är värda att ta en kik på.
Split Second och Blur.

Riktigt kul spel båda 2, och Blur är snuskigt kul att lira online.

1
Skriv svar