Tänkte fråga om crossservers eller så

Medlem
Tänkte fråga om crossservers eller så

Tänkte kolla om 360 och PS3 lirar på samma serverar eller så?

Jag och några polare tänkte köpa Red dead remedemption när det kommer men jag har 360 och typ alla dom har Ps3 och vi vill ju lira ihop. Så tänkte komma om nån vet om iallafall i det spelat det är att båda konsolerna lirar på samma servrar?

Medlem

Nej, man kan inte lira tillsammans om man har olika konsoler.

Medlem

Meh fan va gay asså. Riktigt sunket..kan fatta att pc och konsol inte kan lira ihop men fan inte när 2 konsoler inte kan..mega gay..hade ju varit bättre för alla om man kunde lira ihop

Medlem
Skrivet av selle:

Meh fan va gay asså. Riktigt sunket..kan fatta att pc och konsol inte kan lira ihop men fan inte när 2 konsoler inte kan..mega gay..hade ju varit bättre för alla om man kunde lira ihop

asså ja det är gay asså, ja fatta vad gay asså.
det är som 2 olika plattformar med 2 konkurrenter.

fan asså fan asså vad gay asså asså mega lixom.........


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

KoP
Medlem
Skrivet av selle:

Meh fan va gay asså. Riktigt sunket..kan fatta att pc och konsol inte kan lira ihop men fan inte när 2 konsoler inte kan..mega gay..hade ju varit bättre för alla om man kunde lira ihop

Sitter man med 360 och pc kan man faktiskt lira ihop.. det har dock inte blommat ut riktigt. Det har bara släppts 1 spel hittills (Game room och annat som oxå finns för games for windows borträknad)som är crossplattform. Vad spelet hette kommer jag dock inte på för tillfället. :/

Medlem

Shadowrun, ingen stor hit om jag minns rätt.

1
Skriv svar