Värt att köpa?

Medlem
Värt att köpa?

Hej!

Jag undrar om det är värt att köpa Dragon Age: Origins till Xbox 360, min dator pallar inte spelet och jag vill lira det så tack på förhand!


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

Du kommer bara kunna spela i TPS. Det förstör hela Dragon Age upplevelsen då hela grejen med DA är att zooma ut under fighterna och planera sitt anfall. Dessutom kände jag att det var väldigt osmidigt att spela på konsol då det inte är lika lätt att komma åt alla "attacker" och potions på sin "bar" längst ner på skärmen (PC).

Vill du ha en riktig och fulländad Dragon Age upplevelse, så välj PC. Vill du ha en medioker och inte lika bra upplevelse så är det konsol som gäller.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

PC lätt!! Har det till 360 och testa det till pc efter och det var en helt ny upplevelse. Lättare och roligare..


signatur

Det tar alltid längre tid än man tror, sa Kanin. Hur lång tid tror du att det tar? frågade Ru.

Medlem

köpte det till 360, spelade dag ett. Inte rört det sen dess

Inaktiv

Dåligt på 360 eller? Hade tänkt köpa det till sommaren


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem
Skrivet av MiXiE:

Dåligt på 360 eller? Hade tänkt köpa det till sommaren

Läs de tidigare inläggen. Du kan också kolla in recensioner som jämför PC med konsol versionen av spelet. Nästan alla nämner att PC versionen är grymt mycket bättre och ger en bättre spelupplevelse.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av WaltX:
Skrivet av MiXiE:

Dåligt på 360 eller? Hade tänkt köpa det till sommaren

Läs de tidigare inläggen. Du kan också kolla in recensioner som jämför PC med konsol versionen av spelet. Nästan alla nämner att PC versionen är grymt mycket bättre och ger en bättre spelupplevelse.

Japp PC är mycket bättre än Xbox 360.


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

1
Skriv svar