Medlem
köpa ett xbox

ska snart skaffa xbox. tips på vart? antingen ska jag köpa ett paket på www.game.se, där du får med 2 kontroller, och lego batman, pure, fable 2 och halo 3 för 2.7. någon annan som har någon ide?

Medlem

Det låter som ett bra paktet.
Det beror väl lite på hur "kräsen" man är med dem olika bundles.

Gå efter din ekonomi så blir nog allt bra


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Kommer en bra bundle i april om du orkar vänta iofs o gillar splintercell. En elite med 250 gigs hd 2 kontroller och sc5 då såklart ^^

2700 tror jag den ska gå för.

Men den budlen du nämner låter bra den me, även om bara fable 2 o halo 3 låter lockande ^^

Medlem
Skrivet av blodChoklad:

Kommer en bra bundle i april om du orkar vänta iofs o gillar splintercell. En elite med 250 gigs hd 2 kontroller och sc5 då såklart ^^

2700 tror jag den ska gå för.

Men den budlen du nämner låter bra den me, även om bara fable 2 o halo 3 låter lockande ^^

Fast Lego Batman och Pure ingår i alla bundles


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Hittade ett bundle på onoff, xbox 360 elite, halo 3 odst, pure, Batman för 2300 kr. låter jäkligt bra. ska nog slå till

Medlem

360 Rules!!
Tycker du ska kolla runt lite på internet och direkt i butikerna. Hitta ett elite, 2 kontr, 250gig och allt live tillbehör plus att du fick välja mellan mass effect 2, as creed 2, dragon age osv. för 2700


signatur

Det tar alltid längre tid än man tror, sa Kanin. Hur lång tid tror du att det tar? frågade Ru.

Medlem

Ett tips är ju o köpa ett som redan från början är "flashat". Från något ställe som t.ex. PSXCare eller Chipper.

Medlem
Skrivet av Exxo:

Ett tips är ju o köpa ett som redan från början är "flashat". Från något ställe som t.ex. PSXCare eller Chipper.

Tänk om han inte vill vara ett arshle och betala för sig då?


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Jag köpte Elite, 120 Hårddisk, + 2 spel, 2.195:- på SIBA i malmö... MediaMarkt säljer en bundle för 1895:- i Malmö just nu, bra läge att köpa med andra ord.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Fan jag är sugen på en kryss-låda. Den jag har låter något alldeles för jävligt så jag köpte en PS3:a. Men jag börjar längta tillbaka lite till 360;) Men då ska jag ha en tyst låda och dom nya ska ju vara det och även billiga. Men jag måste bli av med den jag har nu, vet ni om dom är lätta att sälja? Har också ett guitar hero world tour set som står och skräpar. Använder inget av dom båda så jag har lust att sälja och köpa en Elite istället. Men tror ni det är lätt sålt och vad kan jag begära för det?

Medlem

Ska nog köpa en begagnad. Billigare och man får med en hög spel till. Jag fill inte flasha pga att spela på live är halva grejen ju!
600 post

1
Skriv svar