Göra Gamer points till Ms points?

Medlem
Göra Gamer points till Ms points?

Jag har hört att man kan ta de poäng man får från achivements och göra dom till microsoft points så man kan köpa grejor på xbox market, stämmer det?

Om det stämmer hur gör man.

Medlem

Nej, det stämmer inte

Medlem

Det skulle inte vara fel om det var så


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem
Skrivet av Jericho:

Det skulle inte vara fel om det var så

Would you sacrifice pride for money?

Jag bara hör en ny reklam från Microsoft med någon grym filmtrailer röst.

Medlem

Nej, fel skulle det verkligen inte vara, men vad är det där för ett pantat rykte egentligen? Har hört det ett flertal gånger nu. Är folk så jävla efterblivna att dom inte ens orkar kolla upp saker och ting innan dom börjar sprida desinformation?

mvh
spelbroderna.blogg.se


signatur

http://www.spelbröderna.se - Alltid oberoende, ALDRIG neutrala. En militant tv-spelsblogg.

Medlem
Skrivet av Natashead:

Nej, fel skulle det verkligen inte vara, men vad är det där för ett pantat rykte egentligen? Har hört det ett flertal gånger nu. Är folk så jävla efterblivna att dom inte ens orkar kolla upp saker och ting innan dom börjar sprida desinformation?

mvh
spelbroderna.blogg.se

Innan lanseringen av 360 så gick det en del prat om att man skulle kunna konvertera om sin Gamerscore till MS Points, men som tiden har bevisat så blev det ingenting med det. Och man kan väl nästan gissa varför det inte blev så...


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Ah, där ser man. Jag hade inget större intresse för boxen vid den vevan, så det har jag missat. Tack för infon!


signatur

http://www.spelbröderna.se - Alltid oberoende, ALDRIG neutrala. En militant tv-spelsblogg.

Inaktiv

Vad ska man med gamerscore till egentligen? I vissa spel får man massor med poäng för att klara en tutorial men i vissa får man inte ett skit för att klara spelet??

Medlem
Skrivet av Aresz:

Vad ska man med gamerscore till egentligen? I vissa spel får man massor med poäng för att klara en tutorial men i vissa får man inte ett skit för att klara spelet??

För att öka spellängden, och i de flesta fall gör det även det också. Jag och många andra tycker att det kan vara skoj att leta achievements efter att vi har klarat av ett spel.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Är det inte poäng som poäng; att "köpa" film eller spel för?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Gamescore = Poäng du får för att klara achievement.

Microsoft points = Är Valuta du köper för riktiga pengar för att köpa dlcs, filmer, arcade spel. u name it

och, nej du kan inte konvertera dem, hade varit en cool idé, men då hade väl spelen gått på 200-300kr mer då oxå.

Inaktiv

hade varit ett bra sätt att locka spelare iaf att köpa fler spel ^^

Men tror inte det hade blivit en 1GS = 1MP utan snarare kanske att det skulle behövas 2GS = 1MP och då skulle jag ändå tycka att dom var verkligen generösa...

Inaktiv
Skrivet av Fluffo:
Skrivet av Jericho:

Det skulle inte vara fel om det var så

Would you sacrifice pride for money?

Jag bara hör en ny reklam från Microsoft med någon grym filmtrailer röst.

Word, I'd stay with pride!

men fan va mycket jag skulle kunna köpa nu har ca 21000 gamerscore

1
Skriv svar