Medlem
Skärmgluttning

Hej!
Jag sitter och spelar CoD:Modern Warfare 2 med min bror och vi har ett problem.
Han sitter och kollar på min skärmhalva -.- och då undrar jag om man kan koppla sitt xbox till 2 skärmar.
Tacksam för svar


signatur

F.E.A.R = Fuck Everything And Run

Inaktiv

Ja du kan koppla ditt xbox till två skärmar men du kan inte få olika bilder på skärmarna.


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

Okej....
Hur kopplar man så då???
Behöver man nåt specielt????


signatur

F.E.A.R = Fuck Everything And Run

Inaktiv

Alltså tror du missförstår mig. Du kommer se exakt samma sak på båda skärmarna så de skulle inte hjälpa ett skit med 2 skärmar.


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

klart det hjälper! man kan ju täcka över den halvan som man inte ska se på

Medlem

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Neatherblade:

men då behöver man väl 2 xbox och 2 spel?

Medlem
Skrivet av Sleazarn:
Skrivet av Neatherblade:

men då behöver man väl 2 xbox och 2 spel?

Mycket rätt.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Säg åt honom att sluta, peta ut hans ena öga med en olivgaffel om han trilskas.

Medlem
Skrivet av Geetcher:

Säg åt honom att sluta, peta ut hans ena öga med en olivgaffel om han trilskas.

Goda råd det där

Medlem
Skrivet av Zlampan:

klart det hjälper! man kan ju täcka över den halvan som man inte ska se på

När jag fick höra om 2 skärmar tyckte jag samma sak men ni har fortfarnade inte berättat hur man länkar ihop 2 skärmar.

PS tack för alla bra svar DS


signatur

F.E.A.R = Fuck Everything And Run

Medlem
Skrivet av yoyisy:

När jag fick höra om 2 skärmar tyckte jag samma sak men ni har fortfarnade inte berättat hur man länkar ihop 2 skärmar.

PS tack för alla bra svar DS

Man brukar ofta hitta den typen av svar på Xbox.com. Jag känner mig dock lite snäll för tillfället så jag tar och direktlänkar till just den artikeln.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Tror du missförstår mr.bear, han vill nog veta hur man kopplar 2 st. skärmar till en Xbox.

Det man behöver skiljer ju på vad man använder för typ av anslutning till teven/skärmen, men för HDMI behöver man en sånhär, skulle tippa att det finns liknande för komponent.

Jag TROR även att det går att köra med en HDMI och en komponentkabel samtidigt, men jag kan inte garantera nått, testa på egen risk.
-Om teven/xboxen pajar, skyll inte på mig.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Zymac:

Tror du missförstår mr.bear, han vill nog veta hur man kopplar 2 st. skärmar till en Xbox.

Det man behöver skiljer ju på vad man använder för typ av anslutning till teven/skärmen, men för HDMI behöver man en sånhär, skulle tippa att det finns liknande för komponent.

Jag TROR även att det går att köra med en HDMI och en komponentkabel samtidigt, men jag kan inte garantera nått, testa på egen risk.
-Om teven/xboxen pajar, skyll inte på mig.

Ah, det kan nog vara så. Hehe. Jag antog bara att det handlade om systemlänk när han ville veta hur man fick ihop två skärmar, då det i min mening känns relativt meningslöst att gå igenom allt trubbel för att kunna koppla ihop två skärmar via endast en konsol. Enklaste är väl att be polaren öva lite på sin självbehärskning innan han får lira igen.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

1
Skriv svar