Medlem
Lips

Jag köpte Lips åt min sambo i julklapp. Men jag tycker spelet fungerar riktigt märkligt.

När vi sjunger i takt med sången i låten så kommer min sången några hundradelar efter att man sjungit. Det låter kanske lite men det som ett eko vilket är otroligt störigt, jag tycker det blir helt ospelbart då man hör sig själv en liten stund efter samt att man inte låter i takt med låten.

Fler som har det såhär, dvs ska det vara så?

John

** Uppdatering. Det ingång två mickar, och det är inte samma med den andra micken, så det måste antingen vara något fel på den vita micken. Vi har testat att "kalibrera micken" under inställningar utan att det blev något bättre

Medlem

Låter som inputlag, har du en ny platt-tv?

Problemet finns i alla guitar hero spel också om man kör en platt-tv med mycket lull lull. I guitar hero kan man calibrera det, vet inte om det finns calibrering i lips dock.

Har du inget gamemode på tv,n? testa och slå av alla bildförbättrare på tv`n annars.

Inaktiv

fan det käns som alla har problem med lips jag kan inte lada ner låtar. och när vi skule kopla in mickarna så funks inte det som stog i manualen. men dit proplem har inte hänt för mej


signatur

Jävla Borgare

Medlem

jo jag har en väldigt ny platt tv. får kolla efter gaming mode. undrar om det blir bättre om jag köper en sladd så jag får ljudet från tv ut genom sourroundsystemet. För när man har HDMI kable kan man inte dra någon ljudsladd för xboxet dirket till ljudsystemet?

1
Skriv svar