Inaktiv
Nhl 10

Hej, Jag har nyligen fått det nya spelet Nhl 10 har spelat 3 säsonger i BAP läget men har aldrig blivit skadad?

Är det så att det inte är möjligt att bli skadad eller har jag bara väldigt mycket tur?

Sen undrar jag också vad (EASHL) är?

Medlem

Jo man kan bli skadad sägs det, men har inte hänt mej heller. Dock blir spelarna runt mej skadade hela tiden.

EASHL är eas egna onlineliga

Inaktiv

Mm samam för mig mina medspelare och motståndare gör illa sig hela tiden medan jag åker runt och kastar mig framför alla skott jag kan utan att äns bli skadad...

Att spela i EASHL kostar det pengar eller är det bara att koppla in den där internet sladden man fick med när man köpte Xbox360 till routern fixa nätverksanslutningar och sen koppla upp sig?

Va inne och kollade på Xbox hemsidan stod att man kunde ha silver och guld men om jag väljer gratis versionen silver kan jag spela där då?

Medlem
Skrivet av Fz-Dreamer:

Mm samam för mig mina medspelare och motståndare gör illa sig hela tiden medan jag åker runt och kastar mig framför alla skott jag kan utan att äns bli skadad...

Att spela i EASHL kostar det pengar eller är det bara att koppla in den där internet sladden man fick med när man köpte Xbox360 till routern fixa nätverksanslutningar och sen koppla upp sig?

Va inne och kollade på Xbox hemsidan stod att man kunde ha silver och guld men om jag väljer gratis versionen silver kan jag spela där då?

För att spela spel online på 360 krävs det ett guldkonto, vilket spel det än gäller. För att uppgradera till guldkonto måste du betala pengar, antingen via att köpa ett kort med speltid i butik eller betala direkt via nätet. Kostnaden ligger på runt 70kr/månaden. Det är alltså obligatoriskt att uppgradera till ett guldkontot om du vill spela online.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Dom första 30 dagarna är gratis dock, man får dom i samband med att man skapar ett nytt konto. Sen kan du köpa live 12 mån förbetalt för runt 4-500 på typ webhallen, cdon etc om man vill fortsätta använda guld.

1
Skriv svar