Tjo alla fz.are, jag behöver eran hjälp så fort som möjligt ang Spelköp.

Inaktiv
Tjo alla fz.are, jag behöver eran hjälp så fort som möjligt ang Spelköp.

Ska köpa ett nytt spel nu är det tänkt och jag har ett stort dilemma i mitt beslut.

Det står mellan dessa spel just nu.

Red Dead Redemtion
/Har haft det förut, men sålde det på grund av brist på pengar.

Mina frågor: Är det många här inne på FZ som spelar det och är det många överhuvud taget som lirar det online längre? Och är dom nya banorna/extra packeten bra?

Call of Duty Mw2.

Har många från usa/eng på min vännerlista som spelar det och som tycker jag borde köpte det.
Nu är frågan dock, är det många som lirar det fortf online (kanske en dum fråga) och hur ÄR online?
Har hört många klaga på det. Vad är eran upplevelse av det?

GTA 4:
Kullt spel, öppen värld, åka runt och göra drive byes. m.m m.m. Frågan är : Är det många som lirar det fortf online och hur är det med buggar och glitches?

Snälla svara så snabbt som möjligt.

tack på förhand.


signatur

/i5 760 quad core @ 3.0ghz/Antec Kuhler H2O 920 CPU cooler
GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX/1x Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

Medlem

RDR, vet ej hur många det är online då jag aldrig kör det. Föredrar SP i det spelet. Men det spelet SKA man ha i sin spelsamling enligt mig.

MW2, köp absolut inte det skitspelet!

GTA 4, rekommenderar att du köper Episodes of Liberty City istället för GTA 4 om du redan har spelat igenom GTA 4. Det är fler som lirar i expansionen då man får nya spellägen och vapen.

Inaktiv

RDR: Håller med dig i allt.

cod mw2: Skit spel? Vad grundar du det på? Misstror dig inte utan det är mera att jga har ingen aning, har inte testat nått av det.

Gta4 : Ok, vet du om det finns bundle någonstanns med både gta och LC storys?

tack på förhand


signatur

/i5 760 quad core @ 3.0ghz/Antec Kuhler H2O 920 CPU cooler
GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX/1x Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

Medlem

MW2 är ett riktigt tråkigt spel då det är så "noobifierat" så att det inte är sant. Varannan död är från något extremt obalanserat vapen eller något liknande. De tog Cod 4, tog bort allt som var bra och släppte sedan skräpet.

LC stories är ett fristående spel så du behöver inte GTA 4 om du redan har spelat det.

Medlem

om du vill ha ett spel som räcker länge köper du MW2, eller hellre Cod4 enligt mig. det är ganska många som gått tillbaka till cod4 efter all skit som hänt med MW2 (boosters, glitchar, killstreaks osv) det kanske inte märks först när man är nybörjare men man börjar inse ganska snabbt.

nu har ju RDR och GTA IV ändå rätt bra multiplayerlägen men jag tror inte att du kommer spendera alltför mycket tid med dem. köper du nåt av spelen så räknar du med minst 20-30 speltimmar. du kan få ut betydligt mer av cod-spelen.

SKITSAMMA, enligt mig köper du ett multiplayerspel (cod4 eller mw2) då du kommer få ut så sjukt mycket mer timmar av det. många kanske i ren frustration, medan andra i ren lycka och glädje.

Inaktiv

Battlefield 1943 är ju ett trevligt psn spel, bra och kul röj online för ett nice pris.

Medlem

Vill du ha:

Krig och fordon> Battlefield bad company 2
Snyggast> Killzone 2
Massivt online> MAG
Taktiskt> Socom
Mycket för pengarna> Orange box
Sandlådespel> Just cause 2 eller RDR
Furiöst> Unreal tournament 3
Fetast krasch> Grid
Gulligast> Little big planet
Blodfyllt och billigt> Zombie apocalypse


signatur

"High life on low budget"

1
Skriv svar