Resistance 2 - Webhallen

Gen
Medlem
Resistance 2 - Webhallen

Beställde ett ex Resistance 2 från Webhallen häromdagen och upptäckte till min fasa att hela spelet INKL voice acting är helt och håller på Svenska

Aldrig vart med om något liknande. Har iofs bara ägt mitt PS3 i en vecka och har bara Fifa 2010 South Africa och FFXIII. Har ivf aldrig spelat ett PC spel som vart helt på Svenska.

Personligen tycker jag det är sjukt fult när de kör Army snack på svenska för det låter så lamt. Förstår att t ex LittleBigPlanet (demo) är på svenska för det är ett gullgullspel men ett tungt FPS spel? Nä, fyfan. Men men, köpt är köpt och spelet i sig är faktiskt väldigt bra...när man lärt sig sikta då

Comments?

PS. Ingenstans på fodralet står det att spelet är på svenska och all fakta osv är på engelska. Jag hittar heller inte några inställningar där man kan byta språk till engelska. Dock patchades spelet (ca 340MB lr vad det var) när jag skulle starta det första gången. Kanske innehöll patchen en sorts localisation?

Medlem

Du måste byta till engelskt språk i ps3ans egna inställningar, efter det blir det på engelska i spelet också. Jag vet det suger, men klart värt det. Resistance 2 är ett riktigt bra spel.

Medlem

Har inte spelat R2 men jag brukar vilja ha text då det är sådana FPS-spel. Finns inte det alternativet då :S?

Medlem

Det är ju skittufft att spela det med svenskt tal! Hur ofta får man annars höra andra världskrigs-utomjordingar snacka svenska?

Medlem

Spela det online med en polare(splitscreen!) och det lät ju skittufft när dom skrek helvete:) Annars så kan jag väl hålla med om att det låter lite märkligt...

Gen
Medlem
Skrivet av Varnberg:

Du måste byta till engelskt språk i ps3ans egna inställningar, efter det blir det på engelska i spelet också. Jag vet det suger, men klart värt det. Resistance 2 är ett riktigt bra spel.

*Poff* Naturligtvis...det tänkte jag inte på

Tack för svaret.

1
Skriv svar