Super Street Fighter eller Blazblue ?

Medlem
Super Street Fighter eller Blazblue ?

Som trådens titel lyder så vill jag veta vilket spel jag ska välja mellan. Antingen Blazblue : Calamity Trigger eller Super Street Fighter.

Jag är mycket medveten om att jag kommer få svar som "det kan du väl kolla upp själv?" osv. Men eftersom jag varken spelat nåt av dem så har jag ingen aning om hur de faktiskt är, rent snabbhetsvis osv.

En grej jag också är medveten om är att det nya Blazblue, Continuum Shift kommer också släppas i USA om någon månad och jag kan mycket väl vänta att importera det istället, MEN jag tror inte att det nya spelet kommer komma med så mycket nytt.

Så, vilket väljer jag ? Super Street Fighter eller Blazblue : Calamity Trigger ? Motivera gärna. ÖVERTYGA MIG!!

Tack på förhand!

Medlem

Drog och beställde hem Blazblue : CT. Får hoppas att det levererar!

Inaktiv

Ser framemot Contiuum Shift som faktiskt verka ha lite att bidra. Nya karaktärer, lite nya modes och ny story. Kan ju nästan inte bli bättre. Även om sen om mycket annat är sig likt.

Men kanske ta en fight i CS någon gång. Var bara hundra år sen jag spelade spelet så det kommer nog inte gå så bra.

PSN.tag: shiro_h


signatur

//The thing called truth will be decided by me//

Medlem

Du kan ju alltid ta och kolla på den här VS-vidoen från IGN: http://www.youtube.com/watch?v=4YKxJYibjjU

Medlem
Skrivet av Shiro_h94:

Ser framemot Contiuum Shift som faktiskt verka ha lite att bidra. Nya karaktärer, lite nya modes och ny story. Kan ju nästan inte bli bättre. Även om sen om mycket annat är sig likt.

Men kanske ta en fight i CS någon gång. Var bara hundra år sen jag spelade spelet så det kommer nog inte gå så bra.

PSN.tag: shiro_h

jag kan möta dig har nog lagt ner mindre än 3 timmar på spelet så jag är inte så bra heller. ser framemot continuum shift jag med.

Inaktiv

Sweetness, är ungfär mängden som jag också har spendar om nästan inte mindre. Får ta en match någongång helt enkelt.


signatur

//The thing called truth will be decided by me//

1
Skriv svar