Ett spel för två på samma skärm?

Medlem
Ett spel för två på samma skärm?

Hej alla

Är det möjligtvis någon som har tips på ett spel till ps3 där man kan lira två stycken på samma skärm?

Systersonen kommer på besök och ska lira på morbros ps3'a. Spel som jag vet att han diggar är legospelen, men det måste väl finnas något häftigare än så? Vi testade LBP vid ett tidigare tillfälle, men avsaknaden av vapen gjorde att den där gnistan saknades.

Finns det inget i stil med Ratchet & CLank som stödjer fler än en spelare?

Tack på förhand /Fortran


signatur

AMD 64 x2 3800+ 2.2Ghz(Klockad): 3Gb DDR Dual channel: Geforce 8800GT, Soundblaster X-FI Music

Medlem

Hej.

Testa Trine. Har varit sugen på det ett tag nu, verkar riktigt trevligt. Ser snyggt ut och man kan spela upp till 3 spelare på samma skärm.

Det är ett pussel/plattform spel, tror det är nåt för er (:

Medlem

Resident Evil 5 funkar bra i splitscreen! Gott om vapen också.

Medlem
Skrivet av Wintastic:

Hej.

Testa Trine. Har varit sugen på det ett tag nu, verkar riktigt trevligt. Ser snyggt ut och man kan spela upp till 3 spelare på samma skärm.

Det är ett pussel/plattform spel, tror det är nåt för er (:

Hmm, jag testade faktiskt demot via PSN och är imponerad. Jag hoppas bara att det inte blir för lite fight och för mycket pussel för grabben.

Skrivet av Eschricht:

Resident Evil 5 funkar bra i splitscreen! Gott om vapen också.

Det där är onekligen intressant. Men, tror du att en sjuåring pallar skräckfaktorn i liret?

I vilket fall, tack för era svar!


signatur

AMD 64 x2 3800+ 2.2Ghz(Klockad): 3Gb DDR Dual channel: Geforce 8800GT, Soundblaster X-FI Music

Medlem
Skrivet av FortranNewbie:
Skrivet av Wintastic:

Hej.

Testa Trine. Har varit sugen på det ett tag nu, verkar riktigt trevligt. Ser snyggt ut och man kan spela upp till 3 spelare på samma skärm.

Det är ett pussel/plattform spel, tror det är nåt för er (:

Hmm, jag testade faktiskt demot via PSN och är imponerad. Jag hoppas bara att det inte blir för lite fight och för mycket pussel för grabben.

Skrivet av Eschricht:

Resident Evil 5 funkar bra i splitscreen! Gott om vapen också.

Det där är onekligen intressant. Men, tror du att en sjuåring pallar skräckfaktorn i liret?

I vilket fall, tack för era svar!

Hej jag har trine till pc, och har spelat det 3 pers tillsammans, och oj vad vi skrattade och skrek, det är lagom mkt action, och pusslandet är inte direkt ngt svårt så även en liten grabb klarar av det jag skulle säga det är ett perfekt spel för fler spelare och för mindre personer också


signatur

Rwa?

1
Skriv svar