Arg på BF:BC2 servrar

Medlem
Arg på BF:BC2 servrar

Seriöst, köpte BF för ungefär 2 veckor sen och ville vänta med MP tills min kompis var hemma igen, så jag spelade SP, fick 100% på alla trophies där.

Och när han väl kommer hem igen, så är jag hypad som satan, startar spelet och är beredd på att döda lite, Men när jag väl är inne i spelet så får jag mig en rejäl chock, allt var laggigt, FPS drop och även delay! Blir tokig!

Är det någon som vet när EA har tänkt att fixa detta : O ?!


signatur

I'm having noobs for breakfast

Inaktiv

Bara hänt mig ett fåtal gånger, då har jag bara bytt game.

Medlem
Skrivet av VonElffors:

Bara hänt mig ett fåtal gånger, då har jag bara bytt game.

Haha jaså :P? Då är det väl bara jag som har haft otur då, haha


signatur

I'm having noobs for breakfast

Medlem

För mig flyter spelet på galant. MEN jag tappas ofta connection med spelet. T_T Och så kan jag bara vara i ett squad en gång. Sen kommer jag inte in i squaden igen, då måste jag reboota ps3'an. O.o


signatur

PSN: Zynox92

Medlem
Skrivet av Zyreth:

För mig flyter spelet på galant. MEN jag tappas ofta connection med spelet. T_T Och så kan jag bara vara i ett squad en gång. Sen kommer jag inte in i squaden igen, då måste jag reboota ps3'an. O.o

Jo jag vet vad du menar, seriöst när Dice gav servarna till EA då dog fan all connection och allt som faktiskt var bra med Bad company 2, men ska fortsätta spela haha, tills jag får platinum iaf


signatur

I'm having noobs for breakfast

Medlem
Skrivet av Masterslay:

Jo jag vet vad du menar, seriöst när Dice gav servarna till EA då dog fan all connection och allt som faktiskt var bra med Bad company 2, men ska fortsätta spela haha, tills jag får platinum iaf

Hehe, lycka till! Skulle vilja tycka det är roligt att spela också. T_T För spelet är ju så grymt kul! Men det är de här jävla server connection som förstör allt! : (


signatur

PSN: Zynox92

1
Skriv svar