Kan inte ändra under Billing information!

Inaktiv
Kan inte ändra under Billing information!

Hej alla!

Försökter att köpa det nya map-paketet till Call Of Duty Modern Warefare 2 och det går inget vidare.

Jag har bytt mitt VISA-kort, vilket innebär att jag måste uppdatera min info under Billing information, men det funkar inte alls.

Den talar bara om för mig att jag inte kan ändra något och att jag ska kontakta supporten...vilket inte är helt lätt. Har skicka mail, men får inte något svar och räknar inte med att få något heller.

Jag har kollat mina uppgifter extrem noga och kollat runt lite på PS Network och läst om vad man bör tänka på och det finns inte något som inte stämmer.

Det är 100% rätt, men den låter mig inte ändra ändå. Har försökt att ändra från min PS3:a och från login via nätet, men det är samma resultat.

Jag kan ändra allt annat men inte mina kontouppgifter.

Någon som vet vad jag ska göra?

Tacksam för svar.

mvh/Johnny

Medlem

Jag vet inte vad du kan göra men hur länge har du väntat på mailet? Tog ca 1 vecka för mig att få svar förut om en annan grej..

Medlem

annars kunde du fått map packet gratis här från fz, som jag


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem

Jag ändrade VISA uppgifter häromdan och då sa den oxo ifrån flera gånger. kollade att jag hade skrivit rätt och det hade jag ju mycket riktit. visade sig att den inte godkände min adress eftersom det innehöll åäö.. första gången jag la in ett VISA så godtog den detta men inte denna gång, så efter att jag ändrat Ä till A så gjick det igenom och nu kan jag handla med mitt nya VISA kort. = kolla så du inte har åäö med i dina uppgifter (namn adress m.m) lycka till.

Inaktiv

Det har löst sig gott folk.

Gjorde som jag gjort hela tiden dvs mata in rätt uppgifter, dock gjorde jag som det gick att läsa på PS Network...vänta i 24 timmar. Tydligen något lås de har om man matat in fel för många gånger.

Jag har dock inte matat in fel, men det har nog att göra med att många försökt ladda ner nya banorna till COD.

Tack för hjälpen hur som helst!

1
Skriv svar