Dream team utvecklar Super Smash Bros.-uppföljaren

Robot
Dream team utvecklar Super Smash Bros.-uppföljaren

Nintendo tar hjälp av Namco Bandais duktigaste spelutvecklare för att inget ska gå fel med deras Super Smash Bros.-titel till Wii U och 3DS.

#super-smash-bros, #nintendo, #namco-bandai, #soulcalibur, #tekken


Medlem
Dream team utvecklar Super Smash Bros.-uppföljaren

Okay, längtar någon mer än mig? <3

Medlem

Längtar som bara den! Hoppas det bara inte skiljer sig för mycket från de äldre titlarna


signatur

Everybody needs help.

Moderator | Testpilot

Jag hoppas Sebastian vet vilka som egentligen blev kallade "The Dream Team"?

Hironobu Sakaguchi
Yuji Horii
Akira Toriyama

Kanske är jag som är ute och cycklar men inte hört Dream Team någon annanstans.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

"Dream team" är ett uttryck. Bara för att Chrono Trigger-gänget kallades Dream team så betyder det inte att de har ensamrätt på den benämningen för all framtid.

Medlem

Ja crawl blev ju en besvikelse.. Så jäkla hardcore!

Medlem

Ja brawl blev ju en besvikelse.. Så jäkla hardcore!

Moderator | Testpilot
Skrivet av Sebastian Lind:

"Dream team" är ett uttryck. Bara för att Chrono Trigger-gänget kallades Dream team så betyder det inte att de har ensamrätt på den benämningen för all framtid.

Neeej, men min poäng var om det personerna också blivit kallade "Dream Team" eller om du kom på det själv?

Påstog inte något annat heller, möh.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av MilkBoy:

Ja brawl blev ju en besvikelse.. Så jäkla hardcore!

Utveckla.


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av Apministern:
Skrivet av MilkBoy:

Ja brawl blev ju en besvikelse.. Så jäkla hardcore!

Utveckla.

Okej, man snubblar slumpvist (så jäkla skills) och det är i slowmotion jämfört med melee..
jag älskar ssb men brawl var fan sorgligt tyvärr. Hoppas att "dream team" räddar ssb serien.

Medlem
Skrivet av MilkBoy:
Skrivet av Apministern:
Skrivet av MilkBoy:

Ja brawl blev ju en besvikelse.. Så jäkla hardcore!

Utveckla.

Okej, man snubblar slumpvist (så jäkla skills) och det är i slowmotion jämfört med melee..
jag älskar ssb men brawl var fan sorgligt tyvärr. Hoppas att "dream team" räddar ssb serien.

Kan tycka att snubbla kan vara ganska roligt då och då, det skapar en sitatuation som inte var planerad, och är man då "skillad" nog kanske man kan ta sig ur den, roligt. Håller med till viss del om farten i Ssbb dock, Ssbm gick mycket snabbare, hade en ryckigare kamera dock


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Hm.. kan inte komma ihåg att jag någonsin snubblat när jag lirat brawl. Kan någon av er ge något exempel på vad ni menar exakt med det ordet.
Har i princip klarat och fått allt som gick att låsa upp i spelet untan att känna av detta ni verkar råka utför rätt ofta.

Medlem

Tripping kallas det när man snubblar, helt random när det händer.
Kul att de samlar ihop världens Hardcore fightingspels-utvecklare och så gillar Sakurai inte ens Smashbros Hardcore-scen.
Håller med Milkboy om att Brawl blev en stor besvikelse! Om Namco Bandai får lite fria tyglar så kan det bli jäkligt bra!

spelar hellre melee än brawl alla dagar i veckan, flowet och kontrollerna sitter perfekt medan det känns som sirap i brawl. hoppas också att de skippar story mode denna gång, the subspace emissary var ett rejält sömnpiller.

Medlem

Subspace Emissary kanske varit roligare med bättre flow och perfekta kontroller?

1
Skriv svar