Kommande GTA tilläggen

Medlem
Kommande GTA tilläggen

någon som vet om dessa spel kommer gå att köpa via psn?, hur står sig priset där jämfört om man köper det i affären?

Medlem

Kostar 369:- på webhallen och då är båda med.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Måste man ha GTAIV för att kunna spela dom? Jag körde IV på 360 men vill ha expansionerna till PS3.

Medlem
Skrivet av Zeus1337:

Måste man ha GTAIV för att kunna spela dom? Jag körde IV på 360 men vill ha expansionerna till PS3.

Dom ska väl vara standalone.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem
Skrivet av Tassel:
Skrivet av Zeus1337:

Måste man ha GTAIV för att kunna spela dom? Jag körde IV på 360 men vill ha expansionerna till PS3.

Dom ska väl vara standalone.

Nice, jag vill inte köpa dom för att sedan inte kunna spela:P

Medlem
Skrivet av Neatherblade:

Kostar 369:- på webhallen och då är båda med.

Ok tack för tipset, men kmr man även kunna köpa dessa spel digitalt via psn?

Medlem

Kanske några timmar sent nu , DET FINNS PÅ PSN för allmänhetens beskådan och köp.


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem

Kan ju tillägga att episoderna kostar 165kr/st vilket blir runt 30kr billigare för båda än hos Webhallen och spelbutiken.se

Tips på billigare alternativ är välkommet.

Medlem

Ok gött :), btw måste man spela The Lost and Damned för att hänga med i storyn i The Ballad of Gay Tony?

Medlem
Skrivet av karbon:

Ok gött :), btw måste man spela The Lost and Damned för att hänga med i storyn i The Ballad of Gay Tony?

Två olika storys.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Spectral:

Kan ju tillägga att episoderna kostar 165kr/st vilket blir runt 30kr billigare för båda än hos Webhallen och spelbutiken.se

Tips på billigare alternativ är välkommet.

Om man köper Episodes from liberty city i butik så får man med några gamla sköna radio stationer från vice city också.:)


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem

Det står att det krävs GTAIV-disken med id BLES-00229 om man köper episoderna från PS Store. Så det verkar inte helt standalone, eller? Nån som har köpt från PSN?

Inaktiv

Nej detta funderade jag också på och misstänker att den digitala versionen kräver GTAIV (för att hålla nere storleken) medans skivan innehåller det som krävs utav GTAIV för att fungera som stand-alone.


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

1
Skriv svar