Värt att skaffa en DS nu?

Medlem
Värt att skaffa en DS nu?

Har varit sugen på att köpa en DS ett tag och nu när jag har pengar och julen närmar sig så kanske man ska slå till, men är det värt det?

Det billigaste jag har sett en DS Lite för är 1399:-(På teknikproffset.se) någon som vet om den kommer sänkas till lägre pris än det i andra butiker? (Typ elgiganten, siba, onoff etc.)

Tack på förhand!

Medlem

Jag tycker att DS är den mest köpvärda konsolen, men det beror nog också lite på vad för spel du gillar. Den kommer nog inte gå ner i pris någonstans, då den fortfarande säljer så bra. Den har ju kostat 1300 kronor länge nu Jag hade tur o fick min för 990 kronor under en sommarrea på elgiganten. Men ett tips är att kanske köpa den från en kandadensisk sida eller så, min polare gjorde det o hans fungerar bra, den var begagnad dock.

Medlem

Jag har en DS-Lite, hur bra som helst!

jag tror inte heller att dom kommer sänka priset på dom nu till i jul, då dom förmodligen kommer sälja massor ändå. Du bör dock kanske fundera på om det inte är värt att köpa en DSi på en gång.

Medlem

Ska kolla på ICA Maxi i helgen och se om de säljer den billigt. (Har hört att DS kostat ca 990:- på vissa ICA Maxi så får se om jag har tur) Annars tar jag nog den för 1399:-.

Medlem

jag köpte min för lite över ett år sen om jag minns rätt, och då pungade jag ut med 1499:-
Konstigt att den inte sjunkit mer i pris, eller kanske inte, det verkar ju sälja lika bra nu som aldrig förr.

Medlem

Kostade 1499:- på Maxi så jag beställde den från Teknikproffset för 1399:-. Köpte även spelen GTA Chinatown Wars och Chrono Trigger.

Medlem

Chinatown Wars är grymt! Måste försöka hitta en Nintendo DS (billigt!!) o ge brorsan som inflyttningspresent.

Inaktiv

Hur har det gått nudå? Nöjd med din DS?

Medlem

Jodå, jag är nöjd. Har dock vart lite dålig på att skaffa spel. Försöker få tag på Zelda: Phantom Hourglass, fanns dock inte inne på gamestop då jag var där.

Medlem

Kolla på blocket & tradera och begagnade på GAME, jag har sett LITEs gå för 300kr.


signatur

iObject!

Medlem

300 kronor är ju ingenting.

Kanske är dags o skaffa ett till till lill-brorsan då

1
Skriv svar