Hej FZ, jag har ett problem

Medlem
Hej FZ, jag har ett problem

Mitt favoritforum tycks vara jävligt kukat. Ordna plz. (PCG's forum, om det nu undgick någon)


signatur

[size="8"]Curse unto thee, thou flesh of these hands
For hast thou not hid me from salvation?[/size]

Skägg.
10 Chambers

I samband med att vi nylanserade FZ behövs mängder med databasgunkarånker flyttas och möbleras om, varför båda forumen kanske beter sig något "kukat" just nu. Borde vara i ordning imorgon.


signatur
Medlem

Kommer mer än de 100 senaste ämnena i varje del föras över?


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Redaktör

Hela forumet kommer föras över.


signatur
Medlem

lite forum som fattas under spel va?

Redaktör

Som sagt, hela forumet kommer dyka upp. Överföringen tar tid, jag kan inte ge nån exakt tidpunkt för när det är klart. Men allt tidigare material kommer bli tillgängligt, förhoppningsvis dröjer det inte så länge.


signatur
Medlem

Okej, goodie.


signatur

[size="8"]Curse unto thee, thou flesh of these hands
For hast thou not hid me from salvation?[/size]

Medlem

Finns det någon slags tidsplan på när forumet blir funktionellt igen? Alltså inte när överföringen av alla gamla trådar är klart, utan när man kan posta normalt, gå in i trådar normalt etc. Eller är det direkt beroende utav samma timeframe som överföringen av alla gamla tråds?


signatur

[size="8"]Curse unto thee, thou flesh of these hands
For hast thou not hid me from salvation?[/size]

Medlem

En sak jag undrar är varför forumet fortfarande är likadant?


signatur

Wai

Redaktör

Ullvanten: vi vet som sagt inte när konverteringen är färdig. Men när så sker kommer det mesta (eller allt) att funka som innan. Samma timeframe alltså.

Godnoken: konverteringen är inte klar än. Jag kan fortfarande inte ge någon tidpunkt för när det är klart.


signatur
Medlem

Righto! Inte för att vara spydig (även om det låter så), men har ni inte tänkt igenom flytten riktigt eller vad är det som tjorvar? Jag inser att storleken är större än normalt (iom användarbas över flera forum etc osv), men borde ni inte kunnat göra i ordning allt på en säkerhetskopia eller dyl och sen bara länkat om det hela?


signatur

[size="8"]Curse unto thee, thou flesh of these hands
For hast thou not hid me from salvation?[/size]

1
Skriv svar