Vilka spel ser du fram emot under 2009?

Inaktiv
Vilka spel ser du fram emot under 2009?

Ja, som titeln säger, vilka spel tror du attt du kommer köpa, jag tror det här blir ett bättre spelår för oss Wii ägare.

Medlem

Jag vet fan knappt vad som kommer till Wii exklusivt. Har du nån bra lista på titlar som ska (eventuellt) komma ut under året?


signatur
Inaktiv
Skrivet av Gortie:

Jag vet fan knappt vad som kommer till Wii exklusivt. Har du nån bra lista på titlar som ska (eventuellt) komma ut under året?

"The conduit" verkar otroligt lovande, skjutspel.

"Deadly Cretures" Inte riktgt min grej, men låter som dom har ett intressant kocept.

"No moore heroes 2" Om man gillar ettan, då är nog det här någonting

"Red steel 2" Ettan var dålig, men det lovades bättre kontroll i det här spelet

"Sin and the punishment 2" Vet inte så mycket om det, men på dom bilder jag sett ser det bra ut

Sen ryktas det om ett nytt Zelda, och Mario.

Återkommer med flera men håll till godo:D

Edit: Hur kunde jag glömma?!
"Madworld" Stoppa in folk i köttpressar? Låter det som något?
"Dead rising Chop til you drop" Låter skrämmande bra ;P

"House of the dead; overkill" Låter hemskt bra ;P

Medlem

Jo, The Conduit ser helt ok ut. Mario kan jag klara mig utan, dock hehe.

Jag läste för ett tag sen om ett äventyrsspel i tecknad stil som verkade kunna bli riktigt najs. Hmmm minns inte vad det hette dock.


signatur
Inaktiv

Hmm.. ska kolla upp det
Ps. JAg skrev upp några nya spel.

Medlem

hehe nu är det ju så att jag fick wii i julas så jag har en del spel att skaffa. tex jag tänkte att jag skulle skaffa super mario galaxy, brawl och resident evil har jag redan.


signatur

Everybody needs help.

Inaktiv
Skrivet av Apministern:

hehe nu är det ju så att jag fick wii i julas så jag har en del spel att skaffa. tex jag tänkte att jag skulle skaffa super mario galaxy, brawl och resident evil har jag redan.

Då ska du absolut köpa Super Mario Galaxy, har och kommer att bli, en av mina bästa spelminnen.
Sen är ju Mario Kart ett måste, nästan lika kul som Supr Mario Galaxy:D

Medlem

Helt ärligt? Madworld, nya No more heroes, fragile och.... Ja det var allt, ganska patetiskt egentligen. Hade det inte varit för dessa titlar så hade jag sålt min Wii direkt.

Medlem
Skrivet av Lusen:
Skrivet av Gortie:

Jag vet fan knappt vad som kommer till Wii exklusivt. Har du nån bra lista på titlar som ska (eventuellt) komma ut under året?

"The conduit" verkar otroligt lovande, skjutspel.

"Deadly Cretures" Inte riktgt min grej, men låter som dom har ett intressant kocept.

"No moore heroes 2" Om man gillar ettan, då är nog det här någonting

"Red steel 2" Ettan var dålig, men det lovades bättre kontroll i det här spelet

"Sin and the punishment 2" Vet inte så mycket om det, men på dom bilder jag sett ser det bra ut

Sen ryktas det om ett nytt Zelda, och Mario.

Återkommer med flera men håll till godo:D

Edit: Hur kunde jag glömma?!
"Madworld" Stoppa in folk i köttpressar? Låter det som något?
"Dead rising Chop til you drop" Låter skrämmande bra ;P

"House of the dead; overkill" Låter hemskt bra ;P

Red Steel var favoritspelet när man hade Wii, tyckte det var görbra

Medlem

har hört att dom ska göra mario power tennis med wii kontroller:D

Medlem

Madworld och The Conduit absolut:)

Inaktiv

Cursed Mountain verkar som det kan bli skojj

Inaktiv

MadWorld kan nog bli något. Kanske. The Conduit vet jag inte riktigt, visserligen ägde Metroid Prime 3, men av någon anledning känner jag mig inte lika övertygad av The Conduit. Sin and Punishment 2 och Punch-Out kan nog bli trevliga de med.

Och sen så har vi Fatal Frame IV, trevligt trevligt. Och så ryktas det lite om att The Climax Group, som gjorde Silent Hill: Origins, jobbar med ett Silent Hill spel till Wii...

Synd bara att No More Heroes 2 inte kommer i år. Aja. Vi får väl ett Zelda, skulle jag gissa dock. Utannonseras på E3.

Medlem

Punch out
Muramasa
Dead Space

De är va spelen jag känner till som tilltalar mig

Inaktiv

Jo, punch out verkar som en riktig goding

Medlem

Punch Out. Mario Bros Wii )


signatur

Quake? Är det smittsamt?

Medlem
Medlem

Dead Space extraction


signatur

Rawr

Medlem
Skrivet av Crawller:

Dead Space extraction

fan, det skulle jag skriva:\


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem

Metroid Prime Trilogy!!! Som jag förhoppningsvis får hem i brevlådan imorgon Det är väl i stort sett det enda som jag ser fram emot till Wii:t i år...

Medlem

"House of the dead; overkill" tror jag att jag kommer att överväga! Det verkar rätt okej


signatur

,, lita på rosa

inK
Medlem

New Super Mario Bros


signatur

Every trophy counts...

1
Skriv svar