GH World Tour - problem med grön trumma

Medlem
GH World Tour - problem med grön trumma

Hej

Köpte trumset igår och den gröna trumman måste man slå skithårt på för att något ska hända.

Ska den på något sätt vara svårare att använda än de övriga eller är den trasig?

Tack / Tobbe

Inaktiv
Skrivet av totoo:

Hej

Köpte trumset igår och den gröna trumman måste man slå skithårt på för att något ska hända.

Ska den på något sätt vara svårare att använda än de övriga eller är den trasig?

Tack / Tobbe

Gå till närmaste spelbutik och fråga. Det kan vara så att den är sönder

Medlem

Detta var då helt klart inte rätt ställe att fråga på, här fanns det tydligen inte många GH-nördar.

Hur som helst, jag konstaterade att det måste vara något fel på trumman, så jag gick idag till elgiganten och fick utan problem byta ut trumöverdelen och nu är den grönas känslighet som de övriga trummorna. Case closed.

Tack ändå

Inaktiv
Skrivet av totoo:

Detta var då helt klart inte rätt ställe att fråga på, här fanns det tydligen inte många GH-nördar.

Hur som helst, jag konstaterade att det måste vara något fel på trumman, så jag gick idag till elgiganten och fick utan problem byta ut trumöverdelen och nu är den grönas känslighet som de övriga trummorna. Case closed.

Tack ändå

Medlem

Härligt att du fick utbytt och att det funkar
Dock så kan det hända att trummorna/cymbalerna blir tröga igen.
Då kan du kolla på youtube, finns ett par enkla instruktioner om hur man fixar dessa problem enkelt

Medlem

Gå in på [http://www.redoctanegames.com/warranty/] så kan du lösa dina problem!


signatur

snesgameplay.blogg.se

1
Skriv svar