Vilket GC spel till min dotter på 2,5 år?

Inaktiv
Vilket GC spel till min dotter på 2,5 år?

Tycker det e dags att lära min dotter den fina världen med tv-spel och undrar därför vilket spel som kan vara lämpligt för henne. Har försökt lära henne Zelda, men det var nog lite överkurs. Finns det något väldigt lätt spel med typ hästar eller nåt som hon kan börja med? Förslag uppskattas. Tänk på att hon bara e 2,5 år och knappt kan hålla i handkontrollen

Inaktiv

Det är väl svårt att köpa GameCube spel numera, men det finns nog på en del platser. Hmm... "Pokemon Channel"? "Donald duck alternativt Stål-Kalle (PK på engelska)"? Annars finns det Dora - Utforskaren, men dom spelen vet jag inte så mycket om. POomon Channel rekommenderar jag nog mest till små barn, jag vet inte om alla barn gillar Pokemon än, men gör hon det så är det spelet utmärkt. Du får sitta bredvid såklart och översätta vad dom säger.

Var detta inte ett svar på din fråga? Berätta då vilken Genre du tänkt dig!


signatur

Tack för att du läste detta meddelande.
Jewel, the response to WoW and Wii

Inaktiv

Animal Crossing
Harvest Moon

bägge två väldigt "barnsliga" spel, men outömliga timmar av skoj för stora o små


signatur

C64 will never die
only the players

Inaktiv

Juste, Animal Crossing kan nog barn gilla!


signatur

Tack för att du läste detta meddelande.
Jewel, the response to WoW and Wii

Inaktiv

Om hon ska få det till present, så skulle jag vänta och spara pengar ill ett Wii, för det första blir hon lite äldre ( så hon kan hålla i kontrollen ordentligt ) och sen för att Wii är en riktigt barnvänlig konsol, då det finns massa spel för småbarn till. Tyvärr är jag inte riktigt bra på gc spel:(

1
Skriv svar