ljussablar och kompatibla konsoller

Inaktiv
ljussablar och kompatibla konsoller

Hej, har 2 frågor. Som den newbie jag är på Wii ska jag fatta mig kort.
1) Till star wars unleashed force har jag inhandlat en ljussabel åt min 6årige son som blev väldigt besviken då rörelserna på skärmen inte tycktes följa hans egna rörelser, nu undrar jag om det finns någon som vet om det ska vara så att man inte skall kunna "använda" sabeln i spelet (dvs man kan inte fäktas) eller om det är någon inställning man behöver göra, annars känns ju ljussabeln mer som en fejk om den inte går att svinga, så där håller jag med min grabb.

2) Den andra frågan är kortare och är följande:

Känner någon till om man överhuvudtaget kan spela exempelvis xbox-spel på Wii? frågan må vara korkad men en annars sanningsenlig polare har påstått det (visserligen på fyllan)

Tack på förhand för ert överseende med mina korkade frågor

Medlem

2: skulle inte tro det.


signatur

Rawr

Medlem

1 prova med långsammare rörelser kanske.

2 omöjligt pga inkompetabel hårdvara.


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Inaktiv
Skrivet av Monteiro:

Hej, har 2 frågor. Som den newbie jag är på Wii ska jag fatta mig kort.
1) Till star wars unleashed force har jag inhandlat en ljussabel åt min 6årige son som blev väldigt besviken då rörelserna på skärmen inte tycktes följa hans egna rörelser, nu undrar jag om det finns någon som vet om det ska vara så att man inte skall kunna "använda" sabeln i spelet (dvs man kan inte fäktas) eller om det är någon inställning man behöver göra, annars känns ju ljussabeln mer som en fejk om den inte går att svinga, så där håller jag med min grabb.

2) Den andra frågan är kortare och är följande:

Känner någon till om man överhuvudtaget kan spela exempelvis xbox-spel på Wii? frågan må vara korkad men en annars sanningsenlig polare har påstått det (visserligen på fyllan)

Tack på förhand för ert överseende med mina korkade frågor

Tyvärr, man kan inte fäktas helt vilt, det finns rörelelser som man kan göra, vissa krafter.

Inaktiv

LoL åt 2:an


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

1
Skriv svar