gh4 eller Rockband

Inaktiv
gh4 eller Rockband

Jag har en wiikonsol och undrar hur bildkvaliten är på rockband 2 och guitar hero4? Vilken av dem är bäst att köpa till wii, kvaliteten i helhet? Vilket skulle ni välja att spela?!

Medlem

GH4 , helt klart.

Medlem

skulle personligen valt GH


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem

Gh


signatur

Rawr

Inaktiv

Jag skulle också ha valt guitar hero.

Medlem

Rock Band 2 med Guitar Hero 4 instrumenten.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Är också i valet och kvalet mellan Guitar Hero: World Tour eller Rock Band 2 när det kommer ut (2/7).

- Kommer troligen mest att spela gitarr, 1 player.
- Är också sugen på att skaffa Rock Band: Beatles när det kommer, mest för låtarnas skull.

Är det någon större skillnad mellan GH:WT och RB2 eller bör man helt enkelt välja det spel som man tycker har bäst låtar?

Det som talar för GH:WT är att jag såg att Webhallen säljer det inkl. gitarr för 549:-. Ska man köpa RB2 kostar enbart spelet 469:- (jag såg inget pris på gitarr till RB2? Borde det inte finnas någon bundle där gitarr ingår!? Någon som vet?)

Inaktiv

Rockband 2. Grafiken är klart sämre än GH4, men GH4 är verkligen riktigt kasst. Dom nya sliding noterna suger och timingen på hammer onsen är fruktansvärd. Jag tycker att du ska köpa GH3 istället.


signatur

Ragnar was here

Inaktiv

Och jo fresten, använd en GH gitarr om du nu ska köpa RB, för RB gitarrens strumbar är fruktansvärd (den dubbelstrummar ibland o ibland gör den ingenting).


signatur

Ragnar was here

1
Skriv svar