Super Smash Brawl

Medlem
Super Smash Brawl

Det är nog inte bara jag som införskaffat Brawl idag, och fler än så de kommande veckorna, så jag tänkte skapa en tråd om spelet så vi kan hjälpa varandra! Eller om någon vill mötas i onlineläget:)

Kommer inom snar framtid skriva ner mac-adress mm. så alla kan adda:D

Happy Brawling!:up:

Inaktiv

Mkt nöjd med spelet, väl spenderade pengar!

Medlem

Väldigt kul är det. Finns väldigt mycket nostalgi som dom har lagt in. Musik ect


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Subspace Emissary är också ett väldigt uppskattat parti de gjort:up:

Medlem

Testade det lite snabbt hos en kompis förut och tycker det var riktigt kul, speciellt när det händer saker överallt hela tiden. Men finns det nån taktik i det hela eller är det bara button mashing som gäller?

Medlem

Klart att det är taktik i det! Vilka attacker du ska göra, timing:) Timing är A och O i Super Smash:D

Medlem

Finns ju massa troféer att låsa upp också
t ex. slå sandpåsen 500m (single player)


signatur

Rawr

Medlem

Livslängden är enorm som sagt:)

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:

Livslängden är enorm som sagt:)

Så sant som det är sagt =D
kan lätt köra 100 timmar brawl asså
(finns en trofé att låsa upp då) ^^


signatur

Rawr

Medlem

Mer!:D På Melee har jag en samlad tid på 900+

Inaktiv

Party Ball
●Play 500 hours of brawls.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

Friends Code: 1247-0520-9937
Nick: FISK

Medlem

Super smash serien äger ju


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Inaktiv

Har alltid tyckt om dessa spel men har inte Wii. Kanske värt att köpa det för att lira

Medlem
Medlem

snart uppe i 30 timmar // jag är seg


signatur

Rawr

Medlem
Medlem

Känns som ett av de mest överreklamerade spelen till Wii. Har testat det men kan verkligen inte förstå hypen kring det.


signatur

Gamer since day one!

Medlem

Klart att det är hypat, men ändå beroendeframkallande! För mig iaf:)

Medlem

adda mig för spel över internet

Darky: 0388-0291-0553


signatur

Rawr

Inaktiv
Skrivet av Deamon:

Har alltid tyckt om dessa spel men har inte Wii. Kanske värt att köpa det för att lira

Såklart du ska!
Själv har jag det inte..inte än

Inaktiv

Får jag bara hoppa in och säga: Är det någon i denna värld som brukar köra med smash-attacks och dragon parts på? Jag har mycket svårt att inbilla mig det iaf


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem
Skrivet av theHarmlessWarrior:

Får jag bara hoppa in och säga: Är det någon i denna värld som brukar köra med smash-attacks och dragon parts på? Jag har mycket svårt att inbilla mig det iaf

Väldigt sällan, föredrar en mer ärlig match.


signatur

Rawr

Medlem

hmmm jag tycker det är roligare om man spelar ssbb med items för att det händer mer då fast det är ju klart att det blirt ju en mycket ärligare match utan


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Meele aeger Brawl upp och ner.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Inaktiv
Skrivet av TysN:

Meele aeger Brawl upp och ner.

Ähum....nej....;):P

Medlem
Skrivet av TysN:

Meele aeger Brawl upp och ner.

De är lika bra tycker jag!

Medlem

Jag tycker att Brawl va ett väldigt kul spel, men jag tycker att dom skulle ha gjort banskapar läget bättre. Typ större banor och gravitations plattor

Medlem

Älskar spelet! Finns så otroligt mycket att göra, så att man aldrig tröttnar på det!

Vem är er favoritkaraktär? Min är Mr Game & Watch! "Watch out for that turtle"^^

Medlem

Gillar Ike och Pika


signatur

Rawr

1
Skriv svar