Medlem
Aion, problem

Hej, igår bestämde jag mig för att köpa Aion. Jag beställde spelet online och fick reda på att jag var tvungen att aktivera kontot. Så jag gick till Serial codes, där jag hade en unused 1 månad, som man fick gratis och fick därefter göra ett "Game Account". Nästa steg var att välja betalningsmetod(man måste alltså köpa en månad till för att aktivera kontot) . Visst tänkte jag och köpte en månad med mitt VISA.
Men även fast jag har gjort allt detta så har jag inget Game account och min serial code är fortfarande unused. Har även skickat en ticket till support men dom tar en jäkla tid på sig att svara,och detta kanske är ett simpelt problem som jag inte ser. Jag googlade runt men hittade inget liknande problem. Jag kan inte logga in på den "officiella sidan" eftersom jag inte har något game account, utan bara [https://secure.ncsoft.com/cgi-bin/Store.pl?language=uk].

Jag hittade fick ingen länk att ladda ner spelet efter köpet , varken i mail eller på sidan så jag antar att man måste logga in på sitt game account för det. Dock hittade jag en sida där jag kunde ladda ner spelet ,testade att logga in med anv namn och lösenord som jag använde för att göra game accountet och accountet för själva "Store".

Snälla hjälp mig att fixa detta, om jag låter för komplicerad eller om det är något ni inte förstår så fråga bara, jag är väldigt sugen på att spela! Med tanke på att jag betalade båda avgifterna för 1 dag sedan!


signatur

Att vara eller att inte vara, det är frågan.

1
Skriv svar