Aion, vad har hänt sen release?

Medlem
Aion, vad har hänt sen release?

Hej

Testade Aion betan, och tyckte inte alls de verkade så lockande, mest för att man får så få val att utveckla sin karaktär på nåt annat sätt än bara levla upp och lära sej alla skills som alla andra av samma klass oxå får.

Så man kan som inte göra sin karaktär unik på nåt sätt.

Har det hänt något intressant sen release? Brukar ju komma massa kontent vanligtvis med nytt innehåll lite nu och då och de var väl ändå ett tag sen Aion släpptes nu.

Även om de inte har kommit nåt som ändrar de som jag tyckte va tråkigt, kanske har kommit något annat värt att nämna?

Medlem

Buggfixar, fler quests, ökad drop rate på boss loot och möjligheten att kombinera 2 vapen för att göra det starkare. Det är väl ungefär det som är nytt.

I september släpps första expansionen också, eller om det var oktober. Ökad lvl cap till 55 och ett nytt område tror jag det var.

Gillade du inte Aion förut lär du inte göra det nu heller för det är fortfarande samma spel utan några större förändringar.

Medlem
Skrivet av Spectral:

Buggfixar, fler quests, ökad drop rate på boss loot och möjligheten att kombinera 2 vapen för att göra det starkare. Det är väl ungefär det som är nytt.

I september släpps första expansionen också, eller om det var oktober. Ökad lvl cap till 55 och ett nytt område tror jag det var.

Gillade du inte Aion förut lär du inte göra det nu heller för det är fortfarande samma spel utan några större förändringar.

Helt korrekt. Nya expansionen ger även "ground pvp" och en himmla massa intressanta instanser!
trailer: http://www.youtube.com/watch?v=usC0-Q0MfbY


signatur

hejsanhejsanhejsan

1
Skriv svar