Global Agenda= roligt?

Medlem
Global Agenda= roligt?

Tjenare Fz:are

Jag har gett upp Aion eftersom jag märkte att det var grind och endgame verkade helt grind abserat och laggat. Men jag har hållit utkick efter Global Agenda (GA) som är MMOFPS (eller något liknande). Först när jag såg det var jag helt såld och tyckte att spelet var som gjort för mig. Men eftersom spelet inte skulle släppas för om ett år drygt så glömde jag näst intill bort det eftersom det inte skulle släppas i Sverige (såg idag på webhallen att det skulle släppas i sep. det här året. Men nu till den egentliga frågan är PVP i GA kul? Jag har sett att man kan subscriba om man vill är det så fall värt det?

Såg också att en ny patch nyss har kommit ut (sandstorm 1.3a) som har blivit dissade av många. Så är GA verkligen kul? Är det värt (tid) att prova på trial?Är oherört tacksam för svar =D

/Maistro-:up::up:


signatur

*spolier* årets spel 2011 = Guild Wars 2!!!

Medlem

tar alldeles för lång tid att komma in på servern för pvp ,vilket typ tar bort det roliga med spelet.

pve imo är mest för att du ska få loot för crafting vilket suger.

Dock är pvp skit skoj när du väl kommer in o kan spela.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Verkar inte så bra för tillfället, men det som är bra med MMO är att det kan bli mycket bättre. Så kanske i framtiden kommer det bli intressant =D, but who knows?


signatur

*spolier* årets spel 2011 = Guild Wars 2!!!

Medlem

Finns demo att tanka från steam. Tankade det under natten, ska prova ikväll.

Medlem

Har testat demot nu en liten stund, blivit lvl 11 och kört lite pvp. Tycker de verkar helt ok faktiskt.
Månadskostnaden är borttagen nu som de ser ut och de kostar bara typ 200 spänn på steam så tycker helt klart de är värt det.
Synd bara på att de är så lång kö när man ska in på pvp.

Medlem

Jepp, brukar bli att jag spelar nått annat ifall jag måste vänta längre 45sekunder.
pve är ju uber boring det är ju pvp som är kul


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

PVE är ju bara epic grind för att få sin slutgiltiga utrustning ;P
Och PVP är delvis buggad*.
Hittar man en bra agency som kör AVA så kan man ha skit kul i spelet. Men det blir nog bättre när 1.35 kommer ut. Då det blir lite mer MMO inslag med öppen värld man kan utforska och göra quests i. Dock mer för lägre levels än högre.

*Alla joinar Nord Amerikanska servrarna för europa hade ingen AvA karta. Så det är aldrig någon som köar för europeiska mercenary missions. Så där kan man få köa i en evighet ;P

1
Skriv svar