Guild wars playthrough, prophecies o factions

Medlem
Guild wars playthrough, prophecies o factions

Tja noobs!
Det var länge sen jag spelade dessa spel som jag då spelade själv, vilket var så svårt att jag inte spelade igenom det. Nu vill jag iallafall spela igenom båda från början till slut, utan att behöva göra det själv. Jag är inget GWpro alls så jag söker några lite mer casual gamers som vill göra samma sak.

Jag har både tjej och jobb just nu också så att jag kommer nog inte kunna lägga megamånga timmar per vecka men jag vill iallafall spela igenom dom.

Nån som är på?

Medlem

Ingen som vill? :/

Medlem

Jag spelade precis igenom det med några vänner, tyvärr är jag inte alltför sugen på att göra det igen. Kanske om några månader.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Menar du då hela kampanjerna? För jag har chars som är en bit in i dem, och jag vet inte alls om jag riktigt känner för att spela ända ifrån början.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Skrivet av smuts:

Menar du då hela kampanjerna? För jag har chars som är en bit in i dem, och jag vet inte alls om jag riktigt känner för att spela ända ifrån början.

Ja, jag vet inte om jag har kvar min char. Har GW avinstallerat just nu. Hur långt har du kört i Prophecies och/eller Factions?

Medlem

På min Factions-character, som är en Mesmer för övrigt, har jag kommit till Dragons Throat-instansen. Kan tänka mig att kila tillbaks en bit och göra om lite däremot.

Prophecies måste jag erkänna att jag nog "spelat sönder" och klarat flera gånger, känner tyvärr inte alls för att spela där.

För övrigt har jag en del kvar i Eye of the north också, om du skulle känna för det. :>


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Har knappt spelat nått alls i Factions faktiskt och Eye of the North äger jag inte. :/ Har du spelat igenom allt med en guild eller själv?

Medlem

Både och :>

Släng iväg ett PM till mig iaf vetja med IGN och/eller msn eller något så tar vi det där, lite Factions skulle ju sitta ^^


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Jag skulle kunna joina om jag bara fick igång mitt konto. Efter många om och men har jag lyckats göra en password reset men jag kan inte logga in med det. Jäkla påhit och behöva fylla i Character name också.

1
Skriv svar