Age of Conan: problem med patchning

Medlem
Age of Conan: problem med patchning

Jag har nyligen inhandlat det här spelet och satte mig ner igår för att patcha det.

Men, den fastnar eller blir aldrig klar med nerladdningen så jag undrar om det är känt det här problemet och om jag kan göra det manuellt.

Tack i förhand.

Medlem

Jag har aldrig hört att någon haft problem att patcha spelet första gången de installerar det. Kom ihåg att alla patcher till Age of Conan tillsammans har en storlek på säkert minst 10gb, du kanske helt enkelt är för ivrig och inte låtit spelet patchat klart

Det bästa sättet om det tidigare nämnda inte är faller är att kontakta customer support eller kolla in http://support.ageofconan.com/

Föresten så finns det ett speciellt forum för Age of Conan här på Fz, bara så du vet

Medlem

Jaha där ser man, tycker bara att de varit väldigt skumt i hur det beter sig. Jag får väl rensa upp datorn lite till då på GIG.

Letade men hittade inget ingen vettigt sökfunktion för forumet heller men tack alla fall

Inaktiv

Jag och flertal av mina polare har exakt samma problem. Eller, det var ett problem. Grejen är att det går o lösa, men jobbigt och irriterande är det!

Hastigheten går bra de första minutrarna, men efter ett tag går det ner till 0 och bara fastnar där. Då startar man om patch-klienten och fortsätter där man var förut. Det kommer se ut som att den startar ifrån början, men lägg märke till att storleken på spelet du laddar ner är mindre - detta beror då såklart på att allt du laddar ner sparats, du förlorar inget

Lycka till!

1
Skriv svar