Inaktiv
Tera-Online

Om man är ute efter grafik i ett mmorpg så är väl detta väldigt snyggt? För övrigt ser spelet väldigt mysigt ut, och klasserna/raserna är helt klart intressanta. Återstår och se hur spelet står sig mot andra mmorpgs.

http://www.tera-online.com/media/screenshots.php

Vym
Medlem

Det hade jag aldrig hört talas om förut, ännu ett mmorpg att hålla ögonen på!

Medlem

Jo, spelet ser onekligen snyggt ut. Håller ögonen på det jag med

Medlem

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Jo då, TerA har man följt ett tag. Jag hoppas bara de klarar det bra. Teamet som ligger bakom är f.d. Lineage 2 utvecklare. Jag hoppas innerligen att det blir ett bra MMO.

Medlem

Ser riktigt bra ut. Har hört att det är mer "skill baserat" än bara klicka och grinda.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Ser lovande ut men oxå som en direkt kopia av Lineage 2 (design, animationer å ljudeffekter exempelvis) vilket känns lite väl taskigt. De har väl redan blivit stämda för källkodsstöld har jag för mig?

Men jag älskade L2 så om det är L2:s spelsystem med modernare motor (dvs inte factionsbaserat utan fri guild-formering, ett ok karma-system och en seamless world utan instanser) och ett annat sätt att sköta fightandet på så kan det bli nice. Bara de får till en vettig lore oxå så det inte blir som alla hundratals L2-kloner...

Medlem

Liknade verkligen L2 fast mer detaljrikt. Gillade bilderna på staden på sida 7-8!

Medlem

Hatar den asiatiska stilen, men stridssystemet verkar intressant. Så håller ett öga på det

Medlem

Väldigt lättklädda kurviga damer.
Väldigt storbringade bergväggar till män.

Japanskt iaf.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

1
Skriv svar