APB: You've been selected as a Beta Tester!!

Inaktiv
APB: You've been selected as a Beta Tester!!

Oh yes fan va nice. Detta ska bli kul att prova

edit: Än så länge är det bara test vissa datum. Förhoppningsvis denna helgen dock

Medlem

Välkommen till klubben då skickar ett pm med min msn/xfire så kanske vi kan lira på nästa speltest.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Också fått samma email, tankar klienten nu.

när är nästa speltest?

Inaktiv

Hoppas nu i helgen

Medlem

man ska ha fått ett email om vilken dag, jag fick spela söndag 21:00-23:00.

Man kan även ha fått en 4timmars playtest idag (Lördag)

Mer än så får jag inte säga pga NDA.

Medlem

Welcome to the Furious Fighters!

Uh va ja längtat efter detta mejlet

Inaktiv
Skrivet av Groggarn:

Welcome to the Furious Fighters!

Uh va ja längtat efter detta mejlet

samma här.

Ska vi sätta oss på vent eller skype och lira tillsammans på söndag?

Alla i denna tråden?

Kunde varit nice. Har på forum fattat det som att spela solo är sådär kul

Medlem

Haha lol vilken mög detta var, känns som en pre-alpha version, haha.. de har otroligt mkt att göra om det ska släppas nu i vår. Riktigt buggit. Men idéen och visionen av spelet är coolt.

Medlem

Måste säga att detta kommer jag nog köpa senare när det väl kommer .
Va riktigt coolt ...

Medlem
Skrivet av Qvisten:

Haha lol vilken mög detta var, känns som en pre-alpha version, haha.. de har otroligt mkt att göra om det ska släppas nu i vår. Riktigt buggit. Men idéen och visionen av spelet är coolt.

För det första var det ett stress test så lagg och problem är liksom en del av testet.

Jag körde spelet för ca 2 veckor sen då de hade en test helg, då funkade spelet riktigt bra märkte knappt av några bugar eller lagg.

Lär nog bli årets online lir har redan förbokat. Jag har spelat många mmo betor och APB är den roligaste betan jag någonsin testat.


signatur

I got a Goldenshower.

Inaktiv

Tycker några saker inte funkar så fritt som jag velat i ett MMO, det är lite mer som ett GTA IV med bättre online stöd på något sätt och massa andra coola features som man kan se på utvecklardagböckerna.

Men GTA IV mutliplayer äger så jag tror detta kan göra det också när det är riktigt finslipat.

Mest lite oroad om man blir motiverad nog att göra missions för att pimpa sin bil och sitt utseende (vad ger det mer för fördelar liksom?). Men lirar man med några polare lär det vara lite som att lira gta IV med sina polare och det är ju typ det roligaste som finns.

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

För det första var det ett stress test så lagg och problem är liksom en del av testet.

Jag körde spelet för ca 2 veckor sen då de hade en test helg, då funkade spelet riktigt bra märkte knappt av några bugar eller lagg.

Lär nog bli årets online lir har redan förbokat. Jag har spelat många mmo betor och APB är den roligaste betan jag någonsin testat.

Jo vet att det var ett stresstest men var ju inte mkt som fungera som det skulle och det brukar det göra i stresstester, men inte testat innan denna gången så vet inte om de gjort det sämme för denna test.

Ja hoppas verkligen på det, gillar konceptet riktigt mkt. Släpper lätt crimecraft om APB blir bra.

Okså plöjt igenom ett 20-tal betor mm, men stresstestet var nog bland det sämsta jag varit med om så hoppas det är som du säger.

Medlem

Kom in i betan jag med men glömde helt bort tiden då stresstestet var... synd.

Medlem

Samma här Toomsie, får hoppas det blir en till test tid snart!
Många säger ju att det är kul så kanske blir ett köp.

Medlem

Den här helgen på söndag e de dags för furious fighters gruppen att spel testa igen klockan 21.00 till 23.00 för oss i svergie. Dom ha uppgraderat servrarna till det här stress testet för att jämföra med förra veckans

Medlem
Skrivet av N470:

Den här helgen på söndag e de dags för furious fighters gruppen att spel testa igen klockan 21.00 till 23.00 för oss i svergie. Dom ha uppgraderat servrarna till det här stress testet för att jämföra med förra veckans

Blir till att spela då:)


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Längtar, ska ni spela Tjuv eller Polis?


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

bara jag som inte fått något mail


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem

Några som e taggade på att prova på "team missions"? Funderar på hur de kommer funka isåfall, man måste ju bli matchad med ett annat team isf å kan inte tänka mig att de e så många just nu?

Kanske kan få ihop folk från fz till ett enf team å ett crim team så kanske man får köra mot varandra?

Tråkigt för er som inte fått inv än, dom säger att dom skickar ut nya varje helg så se till att hålla koll på inkorgen fredag lördag

Medlem
Skrivet av linkan18:

bara jag som inte fått något mail

Inte jag heller, det lär väl komma så småningom...

Annars kanske man får access ändå?


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Inaktiv

Jag kommer lätt spela i helgen. söndag 20-22 eller är det 21-23 vår tid antar jag?

Adda mig gärna på skype, johannes1569. Så kan vi lira, jag är criminal för tillfället. Vet inte om det är reset på söndag. Om det är det kan jag spela vilket som. Men vill ni spela med mig så välj criminal för säkerthetsskull.

Medlem

Längar sjukt mycket efter söndag nu hehe , Furious Fighter 21 - 23 svensk tid ...

Är Criminal och kommer att vara framöver ...

Medlem

Vad tror ni om att dra ihop en guild till spelet?
Om jag gillar betan kommer jag med största sannolikhet köpa spelet.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Jag och Jonne_man lirade spel testet ikväll, vi hade riktigt roligt blir garanterat ett köp för min del.

Inte för att skryta men vi ägde sönder:)


signatur

I got a Goldenshower.

Inaktiv

Hehe ja inte många missions vi förlorade

Det var riktigt kul idag. Mycket bättre intryck än första gången.

Spelet ska lätt spelas med några vänner eller liknande. Inte alls spännande ensam men är man 2 eller fler är det grymt. Team work är utan tvekan viktigt.

Detta blir lätt ett köp.

Medlem

Synd att de bara väljer att köra vissa dagar, vissa tider. Jag har inte kunnat spela de gånger det varit. Är det enbart stresstester eller kommer de att ha en "normal" closed beta?

Inaktiv
Skrivet av Efraim:

Synd att de bara väljer att köra vissa dagar, vissa tider. Jag har inte kunnat spela de gånger det varit. Är det enbart stresstester eller kommer de att ha en "normal" closed beta?

De har haft hel helgs spel innan. jag spelade inte då men hardboiled gjorde.

Det kommer säkert bli mer sådana helger framöver och kanske full tid senare?

Just nu får man nöjja sig med stresstesten.

Medlem

På grund av NDA får jag inte säga varför, men jag blev ganska missnöjd på spelet i allmänhet. Mer tveksam till ett köp nu, men om det finns många intresserade av en crew/guild kan jag iallafall hjälpa till med att starta upp den.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Inaktiv
Skrivet av v1ctory:

På grund av NDA får jag inte säga varför, men jag blev ganska missnöjd på spelet i allmänhet. Mer tveksam till ett köp nu, men om det finns många intresserade av en crew/guild kan jag iallafall hjälpa till med att starta upp den.

Nu vet ju inte jag vad det är.

Det kommer vara fler saker i spelet sen vid retail. Det var stress test med allt vad det innebär. Jag gillade inte mina 2 första tim i spelet så mycket, men de två andra timmarna var riktigt kul. Spela med några polare nästa gång, faktiskt ganska mycket team work i spelet, mer än vad man kan tro vid första anblicken.

Ett ord för dig att kolla upp också "hardcore server". Det tycker jag känns ganska intressant.

Medlem

*Why do you want to be a beta tester for APB?

Please enter a valid answer.
-------------------------------------------------------------------------
vad ska jag skriva? väljer dom ut bästa svaren som på fz:as tävlingar eller vad som häst?


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

12
Skriv svar