MMORPGs "Most Improved Game of 2009"

Medlem
MMORPGs "Most Improved Game of 2009"

...och vinnaren är Age of Conan!

Kandidaterna var:

Age of Conan
Dungeons and Dragons Online
Lord of the Rings Online
World of Warcraft

Intressant och kul tycker jag.

Läs mer om det här.

Medlem

Vänta lite nu.. Vad gör WoW och lotRO och där som nominerade!?

Har inte spelat Conan personligen, men det verkar ha ryckt upp sig rejält sedan dess release.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Jepp riktigt roligt.

AoC ser ut att gå åt rätt håll.


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Medlem

Jag tycker det vore en självklarthet att Darkfall skulle vunnit och WoW inte ens varit med på listan. WoW har enbart blivit tråkigare ända sedan TBC släpptes

Medlem

Darkfall har en betydligt mindre spelarbas än de MMOGs som listats, och det tas dessvärre med i beräkningen i denna typen av omröstningar är jag ganska övertygad om.


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Medlem

Jag tror att alla mmorpgna tas med i beräkningen (är ju ändå mmorpg.com som tilldelar detta), att spelet i sig har en sämre spelarbas borde inte spela någon roll. Sämre spelarbas brukar dessvärre kunna innebära mindre resurser som utvecklarna kan lägga på spelet i sig. Sen har väl inte Darkfall funnits ute under hela året (de andra spelen hade mer tid att förbättra sig)?

Medlem

Laddar ner trialen i detta nu. Som gammal Conanläsare av både serier och böcker ser jag fram emot att springa runt i Hyboria! Fördelen med att det går dåligt för ett MMO är det då finns möjlighet att testa gratis! Aion - se och lär! (Inte för att det går dåligt för dem...än)
Självklart ska jag vara en ond präst från Stygia. Om det nu går.

Medlem

conan har ryckt upp sig rejält ja! värt att prova, ännu mer värt att vänta på den nya expansionen


signatur

Google is your friend!!!

Medlem

Tänkte pröva Conan men spelet gillade inte min crossfire setup. Alla skuggor började blinka.. Ska försöka igen med ett kort avaktiverat.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Ish
Medlem

Most improved or.. "The game that sucked more at release and Had to improve the most to get any player base at all"


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem
Skrivet av Ish:

Most improved or.. "The game that sucked more at release and Had to improve the most to get any player base at all"

+1

1
Skriv svar