EverquestII expansionen Sentinel´s Fate

EverquestII expansionen Sentinel´s Fate

Så i februari kommer tydligen 6:e(!) expansionen till EverquestII. Jag har allvarliga planer på att börja spela det efter att ha testat 2 trials tidigare. Kollar på Xfire och ser att det ligger ganska högt upp(#106) så jag hoppas man slipper vara ensam där.

Några fler EverquestII spelare här eller folk som tänker hoppa på tåget?

Och varför finns den inte att förbokas på någon svensk affär än? Köper jag det så får det bli collectors Edition.(som vanligt)

http://everquest2.station.sony.com/gameinfo/titles/sf


signatur

3080, i9-11900F, DDR4 64GB

Medlem

Borde inte Sony jobba på en uppföljare snart? Skulle gärna se ett Everquest 3 inom de närmsta åren.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Om du vill se EQ 3 inom de närmsta åren ska det nog redan vara under utveckling, ett MMO tar mycket tid att utveckla och testa. Jag skulle gissa på att spelet är i prototypstadiet och att Sony väntar ett tag med att utannonsera det.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

grejjen med EQ2 är att det inte är end-game som är kul. Dom borde släppa fler xpacks som fixar till vissa tiers lite

Medlem

Lade ut nyheten på bloggen med tipstack till NordicStormtrooper.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem
Skrivet av v1ctory:

Om du vill se EQ 3 inom de närmsta åren ska det nog redan vara under utveckling, ett MMO tar mycket tid att utveckla och testa. Jag skulle gissa på att spelet är i prototypstadiet och att Sony väntar ett tag med att utannonsera det.

Men med tanke på hur bra Sony är på att hålla hemligheter så borde vi redan fått spelet bekräftat även om det är i prototyp stadiet.


signatur

I got a Goldenshower.

1
Skriv svar