Sparka på ett spel som ligger ner!

Medlem
Sparka på ett spel som ligger ner!

Nu ska jag sparka på ett spel som ligger ner och de som sa att jag var ett troll för att jag sa att Aion innehöll mycket grind. Läs det här!

http://www.gamespot.com/pc/rpg/aion/review.html?om_act=conver...

This fantasy massively multiplayer online game makes a great first impression, but almost every aspect of it devolves into a grind before you're even halfway to the level cap.

Jag är ett troll för att jag lärt mig att inte hoppa på hype tåg sen släppet av AoC och War.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Allting är relativt. Att du och gamespot reviewern tycker Aion innehåller mycket grind, gör inte det till en absolut sanning. De som spelat EQ och Lineage tidigare, lär inte hålla med. Själv har jag ingen åsikt om just grind delen eftersom jag bara spelat closed beta och aldrig kom längre än lvl 15. Men det finns säkert de som tycker om grind. Allt behöver inte vara stöpt i WoW form.


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Medlem
Skrivet av Snake:

Allting är relativt. Att du och gamespot reviewern tycker Aion innehåller mycket grind, gör inte det till en absolut sanning. De som spelat EQ och Lineage tidigare, lär inte hålla med. Själv har jag ingen åsikt om just grind delen eftersom jag bara spelat closed beta och aldrig kom längre än lvl 15. Men det finns säkert de som tycker om grind. Allt behöver inte vara stöpt i WoW form.

Koreanskt spel enough said! Det är något som inte är relativt att Koreaner älskar simpel grind.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:
Skrivet av Snake:

Allting är relativt. Att du och gamespot reviewern tycker Aion innehåller mycket grind, gör inte det till en absolut sanning. De som spelat EQ och Lineage tidigare, lär inte hålla med. Själv har jag ingen åsikt om just grind delen eftersom jag bara spelat closed beta och aldrig kom längre än lvl 15. Men det finns säkert de som tycker om grind. Allt behöver inte vara stöpt i WoW form.

Koreanskt spel enough said! Det är något som inte är relativt att Koreaner älskar simpel grind.

Och i min mening är WoW minst lika mycket grind. Tänker inte gå in i den här diskussionen, men precis som Snake nämnde är allting relativt. Jag lirade Aion vid release och även om det inte passade mig i smaken kan jag säga att jag hade mer kul med det än vad jag hade med just WoW.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Vad är vitsen med din tråd? Att visa hur dåligt du tycker att aion är? Eller har jag förstått fel?


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Säger inte trådens titel allt: "Sparka på ett spel som ligger ner!" ?

Meningslös tråd, lås tack.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

ok, men jag känner ingen som spelar aion längre

Medlem

Grinda arenas, grinda quests, grinda raids eller grinda monster - det går på ett ut. Det är inte mindre grind bara för att du lämna in ett quest en gång i kvarten.

Giefv sandbox plixx?

Medlem

Vet inte hur många gånger jag anmält dina meningslösa självbekräftelse-inlägg, men det verkar ju fan aldrig hända något. Så jävla less på din attityd mot folk som inte delar din asikt.

Skrev aldrig vem jag menade, men det är nog inte så svårt att räkna ut...

1
Skriv svar