Medlem
APB

APB är ett MMO i GTA-stuk som är på väg till PCn av teamet som skapade Crackdown och några av nyckelpersonerna bakom dom första två GTA-spelen. Den stängda betan började i Oktober 2009 och det är dags att börja hypa inför release tidigt 2010!

Hemsida: www.apb.com

Wikipedia Sida: http://en.wikipedia.org/wiki/APB_%28video_game%29

* APB har skjutits upp till Q3 2010


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Jag och en kompis tänkte starta ett gäng på "Criminals" sidan inspirerat av biker-gäng som i Sons of Anarchy. Anmäl gärna intresse att gå med genom att skicka ett PM till mig.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Preed:

Jag och en kompis tänkte starta ett gäng på "Criminals" sidan inspirerat av biker-gäng som i Sons of Anarchy. Anmäl gärna intresse att gå med genom att skicka ett PM till mig.

Lär nog börja spela APB verkar skit bra! Och eran crew låter som en bra idé! Åka runt på en chopper och lyssna på death metal hell yeah!


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Är med i betan!

Medlem
Skrivet av GAOS:

Är med i betan!

Om du skulle råka skicka ett mail med intressant information om intressanta saker i ditt liv så skulle jag bli glad.:)


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:
Skrivet av GAOS:

Är med i betan!

Om du skulle råka skicka ett mail med intressant information om intressanta saker i ditt liv så skulle jag bli glad.:)

Måste nog vara jävligt trög för fattar inte ditt inlägg , var du sarkasmisk eller menade du att jag ska skicka account detaljerna? :$

Har inte spelat APB ennu såg att jag hade kommit med i betan för några dagar sedan. å nästa betan startar senare i january.

Medlem
Skrivet av GAOS:
Skrivet av Hardboiled15:
Skrivet av GAOS:

Är med i betan!

Om du skulle råka skicka ett mail med intressant information om intressanta saker i ditt liv så skulle jag bli glad.:)

Måste nog vara jävligt trög för fattar inte ditt inlägg , var du sarkasmisk eller menade du att jag ska skicka account detaljerna? :$

Har inte spelat APB ennu såg att jag hade kommit med i betan för några dagar sedan. å nästa betan startar senare i january.

Jag tror han menar att du skall skvallra lite om hur spelet verkar osv.

Jag och säkert flera är även idel öra.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Preed:
Skrivet av GAOS:
Skrivet av Hardboiled15:
Skrivet av GAOS:

Är med i betan!

Om du skulle råka skicka ett mail med intressant information om intressanta saker i ditt liv så skulle jag bli glad.:)

Måste nog vara jävligt trög för fattar inte ditt inlägg , var du sarkasmisk eller menade du att jag ska skicka account detaljerna? :$

Har inte spelat APB ennu såg att jag hade kommit med i betan för några dagar sedan. å nästa betan startar senare i january.

Jag tror han menar att du skall skvallra lite om hur spelet verkar osv.

Jag och säkert flera är även idel öra.

Får väll skriva en recension utav spelet när jag väll har spelat det en stund

Medlem

Tycker det är konstigt att fz inte ändrat release infon om apb :/

Inaktiv

Tycker alla som väntar intensivt på APB ska testa Crimecraft, ett third person shooter MMO, finns endless trial men rekommenderar verkligen er att skaffa premium så man kan uppleva hela spelet, finns olika crafting skills som gunsmith, chemist, tailor, och engineer. Det finns även "talents" så man får speciella abilites.

Har spelat de i några veckor nu och gillar de skarpt, perfekt tidsfördriv till APB kommer ut

Www.crimecraft.com

http://www.youtube.com/watch?v=pApFF5AqqNY

Medlem
Skrivet av timpo2k7:

Tycker alla som väntar intensivt på APB ska testa Crimecraft, ett third person shooter MMO, finns endless trial men rekommenderar verkligen er att skaffa premium så man kan uppleva hela spelet, finns olika crafting skills som gunsmith, chemist, tailor, och engineer. Det finns även "talents" så man får speciella abilites.

Har spelat de i några veckor nu och gillar de skarpt, perfekt tidsfördriv till APB kommer ut

Www.crimecraft.com

http://www.youtube.com/watch?v=pApFF5AqqNY

Tack för tipset, jag såg lite om det förut men tyckte det verkade lite löjligt, visste inte att det var ute. Jag skall prova det iaf.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

crimecraft är så jäääävla uselt. apb verkar iaf ha någon självrespekt

Medlem

crimecraft verkade okej tills jag började krasha och folk började ha fusk


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Xenil:

Tycker det är konstigt att fz inte ändrat release infon om apb :/

Du kan ju alltid skicka ett PM till en moderator om du vill.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

1
Skriv svar