Aion Vision - Trailer

Inaktiv
Aion Vision - Trailer

Vet inte om det postats här ännu, men det ser ut som Ncsoft tänker uppgradera Aion en aning.

Aion Vision trailer
http://www.youtube.com/watch?v=5PAM0wr7cZ8&aia=true


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

Det lär ju vara många som kommer att kunna spela med den grafiken utan lagg lol.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Det lär ju vara många som kommer att kunna spela med den grafiken utan lagg lol.

Med den gafiken som finns idag är det ju inget lagg som helst. Borde inte vara några problem.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Ja det såg ju bra mycket bättre ut än vad det gör nu. Får väl se när dom börjar slänga in allt det dom visade i trailern. Lär väl ta sin tid...

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Det lär ju vara många som kommer att kunna spela med den grafiken utan lagg lol.

Att du orkar grina i alla aion inlägg, gå och göm dig i ditt tråkiga aoc...


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Det lär ju vara många som kommer att kunna spela med den grafiken utan lagg lol.

http://en.wikipedia.org/wiki/Lag

Medlem

Tycker fortfarande lotro imponerar mer än aion grafiskt

Annars ser det ju mest ut som de skapat bättre ljusstämning


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Mysig grafik, att lotro är snyggare är en smaksak imo. Warhammer ska ju tydligen också få en grafikuppfrächning i form av HDR och bloom i nästa patch. Tur att datorn orkar..

Nu vill jag se ett MMO med cryengine 3 och DX11 med riktigt maffig grafik!


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Inaktiv

Tyvärr håller jag inte med v1ctory, då kommer bara burken lägga av ^^

Medlem
Skrivet av v1ctory:

Mysig grafik, att lotro är snyggare är en smaksak imo. Warhammer ska ju tydligen också få en grafikuppfrächning i form av HDR och bloom i nästa patch. Tur att datorn orkar..

Nu vill jag se ett MMO med cryengine 3 och DX11 med riktigt maffig grafik!

Lite kul att följa dina inlägg om att Aion var det snyggaste spelet (in your opinion) men nu är det något helt annat!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av mosoloa1:
Skrivet av v1ctory:

Mysig grafik, att lotro är snyggare är en smaksak imo. Warhammer ska ju tydligen också få en grafikuppfrächning i form av HDR och bloom i nästa patch. Tur att datorn orkar..

Nu vill jag se ett MMO med cryengine 3 och DX11 med riktigt maffig grafik!

Lite kul att följa dina inlägg om att Aion var det snyggaste spelet (in your opinion) men nu är det något helt annat!

Jag sade att det var en smaksak, inte min åsikt.

Spelen är snygga på olika sätt.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

1
Skriv svar