TeamMadDawg - Diablo3 HC Hell Stream

Medlem
TeamMadDawg - Diablo3 HC Hell Stream

Hey! Mitt namn är Sande och jag är medlem i TeamMadDawg, ett hardcore team i Diablo 3. Vi har just startat streama och skulle uppskatta om ni alla checkade vår stream och kanske subscribade för att supporta oss, och för varje subscribe vi får, så når vi ut till fler tittare, vilket vi verkligen skulle uppskatta!

Vi är just nu 5 spelare i TeamMadDawg. "A Team" består av en Barb (Jag), en Monk (Danny), en Demon Hunter (Weste) och en Wichdoctor (Jonte). Vi har även en reserv Monk (Vigge) om det skulle behövas.

Just nu är vi lvl 49+ och trycker igenom Act 1 Hell Hardcore. Eftersom vi redan har 5-7 deaths i teamet, alla efter runt 10H speltid, så är det ett säkert kort att någon dör rätt ofta

Streamen är igång på kvällarna nu, men om det skulle växa ett intresse så växer även streamingtiden.

Vi har även PonyLevel och viewers får även chansen att hänga med oss ibland, så jag och hela mitt team hoppas att vi ses ikväll!

[http://sv.twitch.tv/teammaddawg]

Happy Gaming / TeamMadDawg

Medlem

level 35? Infernal (inferno?) är väl endast för level 60?

Medlem

Lol, sökte runt lite på den där sidan twitch. Helt sjukt vad man kan hitta. Nån snubbe som säljer items live och har typ 400 miljoner guld

1
Skriv svar