Assassin's Creed 3 försenas till pc

Inaktiv
Skrivet av Friberg:
Skrivet av siZe:
Skrivet av Friberg:
Skrivet av siZe:

Nå hellre att dom fixar till allt så det blir en bra PC port!

Även om jag köpt samtliga Assassin's Creed till PC så tycker jag portarna har varit väldigt dåliga. Hackiga och dåliga på använda hårdvaran, inte förens Brotherhood var det okej att spela utan massa stuttering.

AC2, Brotherhood samt Revelations har fungerar prima för mig, inte haft något problem med dom

AC2 har hemskt draw distance och är väldigt hackigt på många ställen. Samt UI är hemskt.

Surt för dig :/ mig flyter det perfekt för, köpte dock det för 2-3 månader sedan

Inaktiv

I wonder why... Alltid lika kul att asen inte själva säger varför de gör så.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av raefzm88:

sjukt att man inte pushar pc egentligen

På vilket sätt då? Vi vet ju alla anledningen till att det blir så här. Det är knappast så att företagen gör det för att jävlas, de gör det självklart för att tjäna så mycket pengar som möjligt.

Du menar "självuppfyllande profetia" - principen?
Man klagar på piratkopiering och släpper usla portar som ingen vill spela. Självklart får man rätt då...

Som gamer vill man ha bra spel, att få skräp bara för att några få piratkopierar är ganska surt.

Välgjorda och bra spel säljer även på PC, vem fan piratar spel idag när vi har steam och liknande? "piratkopiering" känns mer och mer som en dålig ursäkt för att ett uselt spel säljer dåligtl

( T.ex Diablo 3 har väl sålt hyffsat bra, trots att väldigt många bojkottat det p.ga dess onlinekrav, "Deus Ex human revolution" sålde väl mest på PC också., och det lär ju fortsätta säja bra via Steam över lång tid... )

Företagen vet oftast inte vad dom sysslar med. Girigheten förblindar dom! ( Eller i vissa fall är dom rent utav köpta av andra ekonomiska intressen )


signatur

"We think there is a fundamental misconception about piracy. Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem" - Gabe Newell

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av raefzm88:

sjukt att man inte pushar pc egentligen

På vilket sätt då? Vi vet ju alla anledningen till att det blir så här. Det är knappast så att företagen gör det för att jävlas, de gör det självklart för att tjäna så mycket pengar som möjligt.

Frågan är om dom gör det dock. En sak som märkts på senare tid är ju att det går att sälja spel till PC. Ubisoft lär ju inte göra det dock när dom beter sig såhär.

Inaktiv
Medlem

Aja,jag som hade tänkt köpa spelet

Medlem
Skrivet av siZe:
Skrivet av chopper:
Skrivet av siZe:
Skrivet av chopper:
Skrivet av siZe:

Nå hellre att dom fixar till allt så det blir en bra PC port!

Ärligt tror du de tar tiden för o fixa bra kontroller till PC.
Det tror jag inte ett ögonblick på. Var det inte så att de gav tipset att använda en gamepad i spelet
för de kommer inte optimera för mus o tangb....

Crap såg verkligen fram emot detta spel men om inget bra stöd för PC så hoppar jag detta.

yää men sluta kvid nu, bara vänta och se ifall det blir bra eller inte

Vad då sluta "kvid" Om de släpper ett PC spel till konsol borde inte spelets kontroller funka på konsolen då? Varför släppa till en plattform där inte fullt stöd finns för styrdon. O då menar jag inte att behöva köpa extra konsol styrdon för att få spelet att flyta i PC. Enkelt och logiskt!
Gilla min åsikt eller inte ..

Yääääh men kvidolle :.)

http://i3.kym-cdn.com/photos/images/original/000/085/977/HATERS.jpg

Väldigt utvecklat svar på mina frågor. Men vad ska/kan man begära av en som tror man hatar utan att ha en aning om vad som skrivs. Men har inget emot serien men kommer aldrig skaffa konsol igen.

Konstigt att konstruktiv kritik kan bli till kvidolle. Så där du lagt IQ ribban för dina kommentarer gör att jag hoppar dem i fortsättningen. Ha ett bra liv...


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Inaktiv
Skrivet av chopper:
Skrivet av siZe:
Skrivet av chopper:
Skrivet av siZe:
Skrivet av chopper:
Skrivet av siZe:

Nå hellre att dom fixar till allt så det blir en bra PC port!

Ärligt tror du de tar tiden för o fixa bra kontroller till PC.
Det tror jag inte ett ögonblick på. Var det inte så att de gav tipset att använda en gamepad i spelet
för de kommer inte optimera för mus o tangb....

Crap såg verkligen fram emot detta spel men om inget bra stöd för PC så hoppar jag detta.

yää men sluta kvid nu, bara vänta och se ifall det blir bra eller inte

Vad då sluta "kvid" Om de släpper ett PC spel till konsol borde inte spelets kontroller funka på konsolen då? Varför släppa till en plattform där inte fullt stöd finns för styrdon. O då menar jag inte att behöva köpa extra konsol styrdon för att få spelet att flyta i PC. Enkelt och logiskt!
Gilla min åsikt eller inte ..

Yääääh men kvidolle :.)

http://i3.kym-cdn.com/photos/images/original/000/085/977/HATERS.jpg

Väldigt utvecklat svar på mina frågor. Men vad ska/kan man begära av en som tror man hatar utan att ha en aning om vad som skrivs. Men har inget emot serien men kommer aldrig skaffa konsol igen.

Konstigt att konstruktiv kritik kan bli till kvidolle. Så där du lagt IQ ribban för dina kommentarer gör att jag hoppar dem i fortsättningen. Ha ett bra liv...

http://i1117.photobucket.com/albums/k597/4riel/Problem_Face.png

12
Skriv svar