FragZone rekryterar! - Aion

Medlem
FragZone rekryterar! - Aion

Hallå alla Aion medlemmar!

Server: Perento
Ras: Asmodians

Då "Cluless" lämnat över ledarskapet till mig skapar jag en ny Aion FragZone tråd, då den förra tråden är nu ganska gammal.

Legionen är nu Level 3, det vill säga vi har nu plats för 90 medlemmar totalt, samt har en egen logga. Vi godkänner nu även medlemmar utifrån FZ, då det verkar väldigt långsiktigt att nå över 90 medlemmar med endast FZ-medlemmar. Vi godkänner även engelska medlemmar, dock ska Legion chatten förbli svensk. Vi har skapat en privat-chatt till legionen där engelska talas(Hittills har vi endast en engelsk medlem, och detta fungerar utmärkt än sålänge).

Vi har en 15-dagars gräns på inaktiva medlemmar. Ifall du inte loggat in inom 15 dagar kickas du från legionen såvida ingen orsak givits. Du kan givetvis kontakta mig eller någon annan "Centurion" i legionen antingen ingame eller genom FZ för att be om ett nytt medlemskap.

Om du är en Centurion är dock gränsen 8 dagar, efter det blir du degraderad till "Legioneer" igen. Detta är för att hindra inaktiva ledare.

Vi arbetar just nu på att ordna en hemsida åt legionen, men jag kan inte sätta ett datum på när det blir verklighet.

Brigade Leader: Luciphear

Officers/"Centurions":
Lix
Folmeron
Neonia

(Work In Progress!)

(Jag fortsätter bygga färdigt tråden senare. Jag är inte hemma vid tillfället.)

En någorlunda färdig tråd finns på Aions forum(uppdaterar den oftare): FragZone

Medlem

Att ni nu godtar folk som bara kan Engelska visar på att guilden börjar bli desperat och att det inte alls blev en sådan succé som ni hade hoppats på eller? Hela grunden i guilden var väll att ni skulle vara en helsvensk Aion guild för FZ och nu återstår inget så varför gör ni inte bara en ny guild?


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Att ni nu godtar folk som bara kan Engelska visar på att guilden börjar bli desperat och att det inte alls blev en sådan succé som ni hade hoppats på eller? Hela grunden i guilden var väll att ni skulle vara en helsvensk Aion guild för FZ och nu återstår inget så varför gör ni inte bara en ny guild?

Troll.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem
Skrivet av v1ctory:
Skrivet av Hardboiled15:

Att ni nu godtar folk som bara kan Engelska visar på att guilden börjar bli desperat och att det inte alls blev en sådan succé som ni hade hoppats på eller? Hela grunden i guilden var väll att ni skulle vara en helsvensk Aion guild för FZ och nu återstår inget så varför gör ni inte bara en ny guild?

Troll.

Kan inte vara ett troll eftersom allt jag har sagt och säger om Aion stämmer. Lägg ner guilden den var tänkt att vara en hel svensk guild med främst folk från FZ vad är det nu då? En internationell guild med en minoritet från FZ? Gör om och gör rätt.

V1ctory du gav Aion 5/5 i din profil ändå har du slutat efter ca 1 månad wake up och inse du är det riktiga trollet.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Känns fruktansvärt lågt att klaga på folket som faktiskt tycker om spelet. De gör ett försök att hålla en guild aktiv och du säger åt de att lägga ner den, varför? Visst, det kanske inte riktigt gick som det var tänkt men ska man bara lägga sig ner och dö för det? Om något ska de väl ha en eloge för att de försöker, något som du tydligen inte verkar ha någon erfarenhet av.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Ignorera Hardboiled. Han är inte värd ansträngningen.


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Medlem
Skrivet av mr.bear:

Känns fruktansvärt lågt att klaga på folket som faktiskt tycker om spelet. De gör ett försök att hålla en guild aktiv och du säger åt de att lägga ner den, varför? Visst, det kanske inte riktigt gick som det var tänkt men ska man bara lägga sig ner och dö för det? Om något ska de väl ha en eloge för att de försöker, något som du tydligen inte verkar ha någon erfarenhet av.

K för det första heter guilden Fragzone varför gör den det då det kommer att bli så att bara en minoritet av medlemmarna är aktiva på FZ?

För det andra så har de gjort om den till en internationell guild nu. Man kan inte släppa in en massa människor som inte kan Svenska och sen säga att guilden är Svensk.

Sånt här händer ofta Guilder och klaner delar på sig och gör eget eller joinar andra. Tycker helt enkelt att de få som är kvar och kämpar för guilden borde göra en ny med en nytt namn och börja om från start den kan nog bli mycket bra det tvivlar jag inte på men att fortsätta kämpa på med den officiela FZ guilden då de felsta har slutat känns lönlöst.


signatur

I got a Goldenshower.

Inaktiv

Inv mig hhonken

Medlem

Guilden är stängd.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Är det någon som kan skicka en "Refer a friend" till mig?

Medlem
Skrivet av v1ctory:

Guilden är stängd.

Trollet fick rätt än en gång då.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:
Skrivet av v1ctory:

Guilden är stängd.

Trollet fick rätt än en gång då.

Nja, guilden levde relativt länge även med blandade medlemmar. Så helt rätt fick du inte...


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:
Skrivet av v1ctory:

Guilden är stängd.

Trollet fick rätt än en gång då.

Ge dig ditt troll innan du får en varning.

Medlem
Skrivet av mullins:
Skrivet av Hardboiled15:
Skrivet av v1ctory:

Guilden är stängd.

Trollet fick rätt än en gång då.

Ge dig ditt troll innan du får en varning.

Tråden handlade om guilden och jag sa då varför jag tycker att de borde göra en ny guild med goda underlag.

Det första jag tänkte på då jag läste att de nu tog in medlemmar från hela världen var desperation så jag ställde frågan om det stämde. Sen är min åsikt att när man tar in icke Svenskar så kan man inte kalla guilden för Svensk längre helt logisk.

Jag har tydligt klarlagt att det jag menade var att då knappt någon från FZ lirar i guilden och då de tar in människor med olika nationaliteter så har väll hela guilden förlorat sin mening, eller? GÖR OM GÖR RÄTT sa jag alltså lägg ner guilden och starta en ny, det verkar som att det är exakt det som händer just nu.

Guilden är nerlagd pga av brist på intresse tydligen och den blev inte alls så stor som de hade hoppats på. Detta är fakta så trollar jag för att skriver det helt uppenbara då måste ju all sorts media klassas som trollare.

Det jag skrev "Trollet fick rätt än en gång då" var ren ironi från min sida det hoppas jag att du förstår? Om du nu hotar mig med en varning så tycker jag att du får vara lite mer speccefik.


signatur

I got a Goldenshower.

1
Skriv svar