Oj Oj OJ Heroes 3 det var ett tag sedan men lika kul ändå...

Oj Oj OJ Heroes 3 det var ett tag sedan men lika kul ändå...

Igår satt jag och letade fram och dammade av ett spel som jag tror endel har glömt bort... och namnet var på det spelet tror det eller ej med det var Heroes 3, oj oj oj vilken nostalgi. Det hela slutade med att jag satt framför datorn hela kvällen och spelade det där spelet... som kom ut... om jag inte har helt fel för mig 1999 det är ett tag sedan nu.

Så jag säger bara en sak heder åt de gamla spelen där ute.


signatur

[size="14"]Posted By Writemaster[/size]

Medlem

1999 klassas knappast som retrospel.

Och sluta med förstorad text, fetstil, och färg!


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Det är ju knappt så att man kan klassa 1:an som retro ännu. Dagens ungdomar alltså.

00a
Medlem

Kul är det iaf

Medlem

Klart man kan klassa Heroes 3 som retrospel. Visst kanske inte är det för er buttra 40 åringar men för de lite yngre så är de det helt klart.

Heroes 2 och 3 är fortfarande riktigt skoj måste jag säga.

Medlem

good times


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem
Medlem

Heroes 3 är fett skoj! Bästa strategi/rpg spelet jag någonsin spelat!

Medlem

Heroes 3 är schysst. Vet inte hur många timmar man satt med det. Trevligast var när man skapade sina egna banor och la allt bra till en själv och allt dåligt till datorerna/kompisarns startplatser

Medlem

En sak som jag stört mig på de senaste gångerna jag lirat Heroes 3 (händer då och då) är att en karta saknas som jag hade mycket kul i, det var en ärke-XL-map formad som Grekland och dess öar, där man valde vilken Gud man ville lira som... Lade ner mycket tid på den banan, gjorde aldrig klart den, XL är ju som de som spelat, ganska stort.

Nu är den iallafall borta av någon anledning, jag tankade inte ned den och jag kan knåpade minsann inte ihop den själv, men på boxutgåvan med original och expansioner finns det inte med. Någon som vet vad som hänt med detta förträffliga äventyr?


signatur
1
Skriv svar